رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین:

اهمیت نقش مادران در تربیت یاران فدایی امام زمان (عج)/ قدرت مقاومت، از برکات وجود سیدحسن نصرالله است

آیت الله «اختری» گفت: نقش مادران در اینکه می‌توانند فرزندانی چون امام راحل و سید حسن نصرالله، افتخار عالم تشییع و از یاران و فداییان امام زمان (عج) تربیت کنند، بسیار مهم بوده و قدرت جبهه مقاومت از برکات وجود دبیرکل حزب الله لبنان است.
کد خبر: ۶۷۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹ - 30May 2024

اهمیت نقش مادران در تربیت یاران فدایی امام زمان (عج)/ قدرت مقاومت، از برکات وجود سیدحسن نصرالله استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت الله «محمد حسن اختری» رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین شامگاه چهارشنبه در مراسم ترحیم مادر دبیرکل حزب الله لبنان که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: والدین «سید حسن نصرالله» در یک محله محروم در بیروت زندگی می‌کردند و در همین خانه، فرزندانی تربیت کردند که یکی از آنان دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان است.

وی افزود: مادر امام راحل نیز نقش بسیار مهمی در تربیت این شخصیت برجسته داشته است که توانست بزرگترین حرکت و تمدن جهانی را پدید آورد و کاخ ستمگران را به لرزه در آورده و قدرت‌های پوشالی را بر سر جای خود بنشاند.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با اشاره به اینکه جامعه ما بواسطه دشمنان اسلام ومیهن، مورد هجمه‌های مختلف از جمله هجمه‌های فرهنگی قرار دارد، گفت: در عصر حاضر اصالت خانواده در غرب نیز مفهوم خود را از دست‌داده و دشمنان به دنبال آن هستند تا این کانون را در ایران اسلامی نیز از بین ببرند.

وی افزود: به همین دلیل این بیداری و بصیرت خانواده‌ها و همه افراد جامعه را می‌طلبد تا از کیان خانواده حراست و پاسداری کنند و ضرورت دارد جامعه اسلامی به حرکات مذبوحانه و تبلیغات سوء دشمنان علیه خانواده توجه لازم را داشته باشد.

آیت الله اختری با اشاره به اینکه امروز آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس در دنیا ذلیل شدند و بدترین شرایط خود را در حال سپری کردن هستند، عنوان کرد: امروز مقاومت اسلامی در کشور‌های مختلف منطقه جهان، شناخته شده و در حال پیشرفت است و این قدرت جبهه مقاومت، از برکات وجود دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان سید حسن نصرالله است.

وی ادامه داد: مقاومت حزب الله پس از اشغال لبنان توسط رژیم صهیونیستی گروه اندکی بودند که به محضر امام راحل آمدند و اجازه گرفتند تا بتوانند حزب الله لبنان را ایجاد کنند و برکات این اقدام مؤثر، تاکنون نیز ادامه دارد و به فلسطین نیز رسیده است.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین بیان کرد: امروز پس از ۷ ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیستی ایستاده است و حماسه آفرینی می‌کند و این جبهه مقاومت اسلامی از حمایت‌های حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی برخوردار است.

وی عنوان کرد: نقش مادران بسیار مهم است که می‌تواند فرزندی را تربیت کنند که افتخار عالم تشییع و از یاران و فداییان امام زمان (عج) شوند که امام راحل و سید حسن نصرالله از جمله آنان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار