نشست تخصصی معاونین آموزشی دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی

به منظور الزام تدریس درس آشنایی با علوم معارف دفاع مقدس و ارائه حداکثری آن در کلیه دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نشست تخصصی با معاونین آموزشی دانشگاه‌های استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ - 30May 2024

نشست تخصصی معاونین آموزشی دانشگاه‌های استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،نشست تخصصی معاونین آموزشی دانشگاه های استان آذربایجان شرقی به منظور الزام تدریس درس آشنایی با علوم معارف دفاع مقدس و ارائه حداکثری آن در کلیه دانشگاه های استان با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این نشست دریادار دوم «رضا عباسی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خواستار همکاری و تعامل مشترک دانشگاه ها و حوزه های علمیه با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان جهت پیشبرد هدف والای آموزش درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس شدند و نیز لزوم معرفی اساتید علاقمند و توانمند که شرایط و ظوابط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس منطبق باشند پرداختند.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر ضمن ارائه گزارش از تعداد دانشجویان و ارائه درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه ها دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود جهت ارائه مطلوب این درس بیان نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار