نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شهید رئیسی خدمات بزرگی به مردم و کشور کرد

حجت الاسلام «غفوری» گفت: شهید رئیسی، هم در زمان حیات و هم بعد از شهادت خدمات بزرگی به مردم و کشور کرد.
کد خبر: ۶۷۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ - 30May 2024
شهید رئیسی خدمات بزرگی به مردم و کشور کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در آئین بزرگداشت شهید دکتر رئیسی و همراهانش که با حضور استاندار کرمانشاه و معاونین استاندار در مسجد استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: باید در مراحل مختلف به گونه‌ای عمل کنیم که مانند شهید رئیسی و همراهانش در پایان این راه سربلند و عاقبت به خیر باشیم و این سیره و سنت شهدای گرانقدر ما است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در منزل شهید رئیسی فرمودند ایشان، هم در زمان حیات خدمات بزرگی به مردم و کشور داشت و هم بعد از شهادت خدمت بزرگی به کشور کرد و مایه آبرو شد و این یعنی عاقبت به خیری و نهایت سعادت برای یک فرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: آنچه که موجب کسب این سعادت و عاقبت به خیری می‌شود؛ برخورداری از ایمان و باور قلبی است و این شهدای عزیز ما این چنین بودند.

وی برخورداری از خصوصیات والای نفسانی و اخلاقی و داشتن عمل صالح را از دیگر ویژگی‌های یک مؤمن برشمرد و گفت: آمادگی برای شهادت در هر لحظه و در هر مکان، بالاترین مرتبه ایمان و خداباوری است و شهید رئیسی و همراهانش دارای چنین صفات برجسته ای بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شهید رئیسی، هم در زمان حیات و هم بعد از شهادت خدمات بزرگی به مردم و کشور کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار