هانی‌زاده در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دموکراسی در کشور‌های غربی بی‌معنی است/ نامه امام خامنه‌ای به دانشجویان حامی فلسطین در غرب اثرات روانی بالایی خواهد داشت

کارشناس مسائل غرب‌آسیا گفت: نامه و پیام تاریخی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خطاب به دانشجویان آمریکایی و کشور‌های اروپایی یکی از اقدامات هوشمندانه معظم‌له در این فضای جامعه جهانی و سکوت دولت‌ها نسبت به کشتار مردم مظلوم «غزه» و «رفح» تلقی می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲ - 30May 2024

دموکراسی و حقوق بشر در کشور‌های غربی فقط شعار است/ نامه امام خامنه‌ای به دانشجویان کشورهای غربی اثرات روانی، سیاسی و اجتماعی بالایی نزد آنها خواهد داشت«حسن هانی‌زاده» کارشناس مسائل غرب‌آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، درباره نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان حامی فلسطین، اظهار داشت: نامه و پیام تاریخی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خطاب به دانشجویان آمریکایی و کشور‌های اروپایی یکی از اقدامات هوشمندانه معظم‌له در این فضای جامعه جهانی و سکوت دولت‌ها نسبت به کشتار مردم مظلوم «غزه» و «رفح» تلقی می‌شود.

هانی زاده ادامه داد:  ارسال نامه و پیام برای جوانان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) اثر بسیار مهمی در شکل گیری جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و کشور‌های غربی داشته و این پیام‌ها نزد جوانان غربی اهمیت بالایی دارد.

کارشناس مسائل غرب‌آسیا افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در این نامه اعلام کردند که دانشجویان در جایگاه بسیار ممتازی از تاریخ قرار دارند و توانستند با تظاهرات گسترده‌ خود از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند؛ لذا این نامه اثرات روانی، سیاسی و اجتماعی بالایی نزد جوانان آمریکایی و غربی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۴۰ روز از جنبش‌های دانشجویی در کشور‌های غربی می‌گذرد، تاکید کرد: مساله دموکراسی و حقوق بشر در کشور‌های غربی شعاری بیش نیست و نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به دانشجویان در تشکیل جبهه گسترده مردمی برای مقابله با دولت‌های طرفدار رژیم صهیونیستی و گسترش جبهه حمایت از ملت فلسطین کاملا موثر است.

هانی زاده خاطرنشان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) موجب می‌شود که دانشجویان در این مقطع تاریخی حساس به خود آمده و در مقابل دولت‌های حامی رژیم جنایتکار صهیونیستی ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار