معاون اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی کرمان:

۵۹۰ نفر از کرمان در قالب طرح «مهر درخشان» به مشهد رضا اعزام شدند

«حسینخانی» گفت:590 نفر از اعزامی‌های استان در قالب طرح «مهر درخشان» بوده و مابقی با مشارکت خیران و ناذران به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
کد خبر: ۶۷۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲ - 30May 2024

۵۹۰ نفر از کرمان در قالب طرح «مهر درخشان» به مشهد رضا اعزام شدند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،️ «محمدحسینخانی» معاون اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باهمکاری کانون تخصصی زیارت بیش از هزار و ۴۰۰ نفر زائر اولی در قالب کاروان های «مهر درخشان رضوی» در سال ۱۴۰۲ به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: شناسایی افراد نیازمندی که تاکنون به مشهد مشرف نشده‌اند، یکی از وظایف و اهداف مورد توجه کانون‌های خدمت رضوی است.

حسینخانی ابراز کرد: در سال گذشته هزار و ۴۰۰ نفر از زائراولی‌های استان کرمان در قالب سادات، معلولان و بیماران صعب‌العلاج در سراسر استان شناسایی و با همکاری و همراهی خیران به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۵۹۰ نفر از اعزامی‌های استان در قالب طرح «مهر درخشان» بوده و مابقی با مشارکت خیران و ناذران به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

معاون اجتماعی کانون های خدمت رضوی استان کرمان از کسب رتبه نخست در اعزام زائراولی‌ها در کشور خبر داد و گفت: این تعداد زائر اولی به همت کانون تخصصی زیارت و کانون های خدمت رضوی در شهرستان‌ها شناسایی و در قالب کاروان‌‌های «مهر درخشان رضوی» اعزام شده و بیش‌ترین تعداد زائر اولی اعزامی مربوط به شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و جیرفت است.

حسینخانی ضمن قدردانی از همکاری خیران در تامین هزینه ایاب و ذهاب زائر اولی‌ها، افزود: طرح مهر درخشان رضوی به‌منظور تسهیل زیارت برای افرادی که به دلیل مشکلات مالی و فقر سال‌های زیادی را در انتظار زیارت به سربرده‌اند و توفیق زیارت مضجع منور حضرت ثامن‌الحجج را نداشته‌اند طراحی شده است.

وی طرح اعزام زائر اولی‌ها را از اقدامات شاخص و نخبگانی آیت‌الله شهید جمهور رئیسی عنوان و خاطر نشان کرد: در این طرح زائران به مدت سه روز در مشهد مقدس و زائر سراهایی که برای همین‌ منظور ساخته شده است، اسکان یافته و مهمان بنیاد کرامت رضوی می‌شوند و علاوه‌بر زیارت و بهره‌مندی ازبرنامه‌های فرهنگی، یک وعده غذایی را نیز مهمان مهمان‌سرای حرم خواهند بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها