بزرگترین کتابخانه دفاع مقدس در اصفهان افتتاح شد

بزرگترین کتابخانه دفاع مقدس با ۲۴ هزار جلد کتاب با حضور آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، سیدرضا مرتضوی استاندار، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان و همچنین جمعی از فرماندهان ارشد استان، افتتاح شد.
کد خبر: ۶۷۰۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵ - 30May 2024

بزرگترین کتابخانه دفاع مقدس در اصفهان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در آیین افتتاحیه بزرگترین کتابخانه دفاع مقدس و مقاومت در اصفهان، اظهار داشت: امروز ترویج فرهنگ دفاع مقدس یک ضرورت است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس سرچشمه بروز صفات شجاعت، رشادت، میهن‌دوستی، عزت و افتخار ایران اسلامی است و ضرورت دارد این میراث در قالب کتاب برای آیندگان حفظ شود.

رضایی با بیان اینکه امروز بزرگترین کتابخانه دفاع مقدس با ۲۴ هزار جلد کتاب در اصفهان افتتاح می‌شود، افزود: تلاش ما آن است که در کنار کتابخانه سنتی، کتابخانه دیجیتال نیز با ظرفیت ذخیره‌سازی بیش از یک میلیون کتاب برای دانشجویان و پژوهشگران راه‌اندازی شود.

وی اضافه کرد: در کنار این دو کتابخانه، سالن مطالعه به عنوان سه بخش علمی و تحقیقاتی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و تا پایان سال ۱۴۰۳ محتوای لازم جهت تمام تجهیزات نصب شده تامین خواهد شد و امکانات مجموعه موزه دفاع مقدس در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان اضافه کرد: همچنین امروز آیین شروع عملیات اجرایی فتوت‌خانه غدیر آغاز می‌شود تا در سایه ورزش باستانی کلیدواژه‌های معنویت، شهادت شجاعت و امثال آن بروز و ظهور بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار