معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

ارائه خدمات پزشکی به ۲٠ هزار نفر در اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی کرمان

سرهنگ «مردادی »گفت:اردوی جهادی تخصصی آموزشی، بهداشتی و درمانی به نام شهدای خدمت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ - 30May 2024

ارائه خدمات پزشکی به ۲٠ هزار نفر در اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،️  اردوی بزرگ جهادی بسیج جامعه پزشکی کرمان در کهنوج به مناسبت بزرگداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، مدیرعامل موسسه نیکوکاری رضوان و مسول سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «احمد مرادی زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:برنامه های سی و پنجمین سالگرد با شعار امام وعده‌های صادق برگزار خواهیم کرد همان وعده هایی که امام(ره) دادند و به وقوع پیوست.

وی افزود: یکی از آن وعده های صادق امام، رسیدگی به امور محرومین و مستعضعفان در سطح جامعه بود، به همین مناسبت برنامه‌های اردوی جهادی تخصصی آموزشی، بهداشتی و درمانی به نام  شهدای خدمت برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اردوی جهادی تخصصی به مدت ۶ روز از تاریخ ۱۳ خرداد ماه لغایت ۱۸ خرداد ماه در جنوب استان کرمان به مرکزیت شهرستان کرمان و  شهرستان کهنوج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این اردو خیرین، بسیج جامعه پزشکی، مرکز نیکوکاری رضوان، دانشگاه علوم پزشکی جنوب استان کرمان و نواحی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج استان که در مناطق جنوب کشور مستقر هستند فراخوان زده می شود. 

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پایگاه های مقاومت و شبکه بهداشت با شناسایی افراد و معرفی به مرکز مربوطه خدمت رسانی را انجام خواهند داد.

 مرادی تصریح کرد: در حاشیه  اردو برنامه های فرهنگی و آموزشی متعددی مثل کسب وکار و مشاغل خانگی اجرا خواهد شد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، خاطر نشان کرد: در این اردو‌ها به بیش از ۲٠ هزار نفر خدمات پزشکی ارائه خواهد شد. 

«محمدرضا مدروانی» مدیر عامل موسسه نیکو کاری رضوان در ادامه افزود: در این اردوی بزرگ جهادی خدمات دندانپزشکی، زنان  و چشم پزشکی انجام می شود که تا کنون بیش از  ۱۴ هزار نفر در این موارد ثبت نام کردند و دو متخصص سرطان شناسی در این گروه حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار