معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

روایتی از اصابت ۳۰۰ گلوله به بالگرد خلبان شهید شیرودی

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید شیرودی را الگوی تمام جوانان کشور دانست و گفت: روحیه جهادی در شهدای خدمت و دفاع مقدس مشترک است.
کد خبر: ۶۷۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲ - 30May 2024

روایتی از اصابت ۳۰۰ گلوله به بالگرد خلبان شهید شیرودیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث شرفی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه در یادواره شهید امیرخلبان سرلشکر علی اکبر شیرودی در جوار مزار این شهید و امامزاده سید حسین با برشمردن ویژگی‌های برجسته شهدا و مردمی و جهادی بودن آنان اظهار داشت: شهید جمهور نمونه و الگوی خدمت رسانی به مردم بود.

وی افزود: روحیه جهادی در تمام شهدا از جمله شهید جمهور و شهید شیرودی مشترک است.

معاون اجرایی نزاجای کشور با اشاره به نقش مؤثر شهید شیرودی در برقراری امنیت در زمان هشت سال دفاع مقدس به بخش‌هایی از افتخارات هوانیروز در دوران جنگ پرداخت.

وی تاکید کرد: شهید شیرودی الگو تمام جوانان کشور است و امروز هم به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و به همت تمام آحاد مردم دشمن نمی‌تواند به تجاوز به ایران فکر کند.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اظهار اینکه شهیدان هستی خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی و میهن خود را نثار کردند، گفت: شهید شیرودی در راه شهادت و قرب الهی برای رضای خدا سر ازپا نشناخت و سبقت گرفت.

معاون اجرایی نزاجا با عنوان اینکه شهید شیرودی مایه افتخار و سرافرازی همگان است، گفت: این شهید در جبه‌های حق و باطل هرچه توان داشت فدا کرد و هیچ وقت از دشمن هراسی نداشت.

امیر شرفی با اظهار اینکه شهید شیرودی نهراسیدن از دشمن را برای ما معنا کرد، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید از دشمن هراسید و باید به مقابله با دشمن پرداخت.

وی شهدا را زنده و اثرگذار دانست و گفت: تشییع باشکوه شهید خدمت را اثر شهدای والامقام بوده است واثر آنان اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی است و اگر در دنیا به عنوان نگینی از امنیت هستیم، به برکت خون شهیدان هستیم.

معاون اجرایی نزاجا با عنوان اینکه شهید شیرودی ۴۰ بار دچار سانحه شد و ۳۰۰ گلوله به بالگرد وی اصابت کرد و۳۶۰ بار با خطر مرگ و شهادت روبرو شد، ادامه داد: این خلبان در آخر مورد اصابت گلوله مستقیم تانک دشمن قرار گرفت و به فیض شهادت رسید.

وی قدر شهدا را بسیار بالا دانست و گفت: دفاع مقدس میدان بذل جان در راه خدا برای شهدا است و شهید شیرودی و ۲۶۴ خلبان شهید هوانیروز عقیده داشتند باید در راه خدا مجاهدت کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار