معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش:

ترویج ازدواج آسان ضرورتی انکارناپذیر برای آینده کشور است

امیر یوسفی خوش‌قلب گفت: اتخاذ تدابیر و برنامه‌‌ریزی‌‌های مدبرانه برای ترویج ازدواج آسان و فرزندآوری در جامعه، بسیار ضروری است.
کد خبر: ۶۷۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ - 30May 2024

ترویج ازدواج آسان ضرورتی انکارناپذیر برای آینده کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ «محمد یوسفی خوش‌قلب» معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه اختتامیه پانزدهمین جشنواره زوج‌‌های جوان این نیرو، با اشاره به اهمیت ازدواج و فرزندآوری، اظهار داشت: ازدواج آسان و فرزندآوری، دو رکن اساسی تشکیل خانواده بشمار می‌روند و خانواده، به‌عنوان بنیان جامعه، نقش بسزایی در تربیت نسل آینده، ثبات و امنیت اجتماعی و پیشرفت کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: فرزندان، سرمایه‌‌های اصلی هر جامعه‌‌ای هستند و نسل آینده، ضامن توسعه و آبادانی کشور خواهند بود؛ از این رو، تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌ها، نقشی کلیدی در ارتقا سطح رفاه و تعالی جامعه دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به تغییر سبک زندگی و افزایش تمایل به فردگرایی، بعنوان مهمترین عوامل کاهش ازدواج در کشور، ادامه داد: برای ترویج ازدواج آسان و فرزندآوری در جامعه، باید از زیرساخت‌ها شروع شود و اقدامات مفیدی در سطوح مختلف صورت گیرد.

امیر یوسفی خوش‌قلب با بیان اینکه ترویج ازدواج و فرزندآوری، وظیفه‌ای همگانی است و همکاری و مشارکت همه نهادها و سازمان‌ های دولتی و غیردولتی را می‌طلبد، تصریح کرد: با برنامه‌‌ریزی صحیح، اتخاذ تدابیر حمایتی و ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری در سطح جامعه، می‌‌توان شاهد افزایش نرخ‌باروری، جوان شدن جمعیت و پویایی و شادابی جامعه ایران بود.

وی بیان داشت: ایجاد انگیزه و ارتقا سلامت جسمی از جمله اصولی است که باید در راستای افزایش جمعیت مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار