معاون اجرایی رییس جمهور:

شهید رئیسی نمونه مسئول تراز انقلاب اسلامی بود

محسن منصوری گفت: رفتار‌ها و مرام آیت‌الله شهید رئیسی نمونه رفتار و منش مسئول تراز انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۶۷۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷ - 31May 2024

شهید رییسی، شهید تبیین بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محسن منصوری» معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: رفتارها و مرام آیت الله رییسی نمونه رفتار و منش مسوول تراز انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی نخستین کسی بود که در مقابل فساد شمشیر می‌کشید، اضافه کرد: مجموعه شاخص‌ها و استانداردهایی که آیت الله رییسی پایه گذاری کرد باید در دولت چهاردهم بروز و ظهور پیدا کند.

معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به انتقادهایی که در ابتدای دولت سیزدهم در مورد سیاست خارجی این دولت وجود داشت، گفت: امروز حوزه سیاست خارجی یکی از نقاط قوت کشور است.

منصوری با بیان اینکه آغاز به کار دولت سیزدهم و شهادت آیت الله رییسی در روز ولادت امام رضا (ع) رقم خورد خاطرنشان کرد: شهادت آیت الله رییسی و یاران شهیدش جمهوری اسلامی ایران را تا ده‌ها سال آینده بیمه کرد.

وی اضافه کرد: شهدای خدمت همانند شهدای پانزدهم خرداد، دوران دفاع مقدس، مقاومت، امنیت و شهدای سلامت با نثار خون پاک خود تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کردند.

معاون اجرایی رییس جمهور اظهار داشت: دولت سیزدهم بدنبال شکل گیری و تحقق دولت اسلامی بود و به قله نزدیک شده بود و گرچه امروز فرآیند و خط تحقق دولت اسلامی قطع نشده اما با فقدان آیت الله رییسی ضربه سنگینی خورد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار