نماینده ولی فقیه در مازندران:

مجلس جدید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کند

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: مسئولان مازندران جواب نامه‌های مردم در آخرین سفر استانی شهید جمهور را بدهند، سلسله دستورات رئیس جمهور روی زمین نماند و مصوبات سفر عملی شود، همچنین مجلس دوازدهم به نسخه درمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کند.
کد خبر: ۶۷۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ - 31May 2024

مصوبات رئیس جمهور شهید در سفر به مازندران بر زمین نماند/ مجلس جدید به توصیه‌های رهبر انقلاب عمل کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان اظهار داشت: مولایمان امیرمومنان (ع) در حکمت ۴۱۰ نهج‌البلاغه فرمودند که تقوا گل سر سبد اخلاق و به فرموده امام صادق (ع) تقوا حضور و غیاب خدایی است، جایی که خدا خواسته، باشید و جایی که نخواسته نباشید.

وی افزود: فردا روز شنبه ۲۳ ذی‌القعده به قولی سالروز شهادت امام هشتم و روز زیارتی آن حضرت است که تسلیت عرض می‌کنیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: خدا رحمت کند آیت الله رئیسی را که در آخرین سفر استانی به مازندران ما آمدند، الحمدالله خاطره خوبی داشتند و در لحظات پایانی پیام تشکر را به مردم ابلاغ کرد، اما باید به مسئولین بگوئیم که مردم نامه دادند جواب نامه‌ها را بدهید و دیگر اینکه شهید جمهور در این سفر سلسله دستوراتی داد آن دستورات زمین نماند و مصوبات سفر عملی شود و شخص استاندار ان‌شالله در این زمینه بیشتر پیگیر باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به شروع به کار مجلس دوازدهم، اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در افتتاحیه مجلس ۱۲ توصیه داشتند، ما انتظار داریم که مجلس به این نسخه عمل کنند، با تحقیق، فکر و تدبر بیشتر دنبال مشکلات قانونی و حقوقی برود، وقت خود را صرف مسائلی همچون شنبه تعطیل باشد یا پنجشنبه نکند چرا که اینها درد اصلی ملت نیست، نسخه هیچوقت درمان نمی‌کند، عمل به آن درمان می‌کند.

امام جمعه ساری گفت: ۱۴ خرداد سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که واقعا روح خدا در کالبد مردم، ملت و بلکه عصر حاضر و انسان معاصر بوده و خداوند ان‌شالله بر درجاتش بیافزاید، ۱۵خرداد هم به تعبیر خود امام مبدا تاریخ جدید است و شهدای این روز حق زیادی بر گردن ما داشته و پیشکسوت کاروان شهدا و الگوی ما هستند.

این مسئول همچنین بیان کرد: با اینکه امام دغدغه انقلاب اسلامی را تا واپسین لحظات زندگی خود خیلی داشتند، از آن طرف هم امام خطر دشمنان را به خوبی درک کرده بودند، درباره آمریکایی که فرمود غلطی نمی‌تواند بکند فرمود اگر غافل شوید همان آمریکا کیان و انقلاب ما را نابود خواهد کرد، اما ایشان در هنگام سفر آخرت به فرموده خودشان با دلی آرام، قلبی مطمئن و روحی شاد سفر کرد، رمزش این است که امام به شما مردم اعتماد داشت.

وی اضافه کرد: امام درود‌هایی را در کتاب کلمات قصار خود فرستاده از جمله بر عاشورا، ۱۵خرداد، ۲۲ بهمن و... و ملت شریف و ارزشمند ایران، اعتماد و ایمانی که داشته این آرامش را به ملت داده که به هنگام سفر آخرت خاطرش جمع بوده است، امروز به روح مطهر حضرت امام (ره) عرضه می‌داریم که درود خدا بر تو، آرام باش که این ملت با تمام وجود این انقلاب و امانت را مانند جان شیرین حفظ می‌کنند و در مقابل دشمنان از آن دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها