امام جمعه موقت دامغان:

جبهه مقاومت در قلب آمریکا شکل گرفته است

حجت الاسلام «جیرانی» گفت: در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان آمریکا،نکات ارزشمندی ذکر شده که یکی از نکات تشکیل جبهه مقاومت در قلب آمریکا است.
کد خبر: ۶۷۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴ - 31May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «عباس علی جیرانی» امام جمعه موقت دامغان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهر، ضمن اشاره به اتفاقات و تحولات دنیا بعد از جنایت‌های اسرائیل به خصوص نسل کشی فلسطینی‌ها در رفح، اظهار داشت: جهانیان این نسل کشی را محکوم کرده‌اند.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان آمریکا اشاره و افزود: در این پیام نکات ارزشمندی ذکر شده که یکی از نکات تشکیل جبهه مقاومت در قلب آمریکا است.

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به آغاز کار مجلس دوازدهم بیان کرد: نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی خدمتگزار واقعی مردم باشند.

جیرانی گفت: نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی طرح‌های را تصویب کنند که بار مالی برای دولت نداشته باشد و از تصویب طرح‌های که قابلیت اجرایی ندارد پرهیز کنند.

وی به سالروز ارتحال امام بزرگوار نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ایشان به ملت ایران ایمان داشت، گفت: امام (ره) با اتکا به ایمان و تقوای الهی به هدف خود رسید و امروز به برکت رهبری امامین انقلاب توانسته‌ایم از مشکلات عبور کرده و موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار