امام جمعه اهواز:

انتخاب رئیس جمهوری اصلح در تراز انقلاب به دست ملت شریف ایران است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: بی‌شک رئیس جمهور آینده کار بسیار دشواری در پیش دارد و باید ادامه دهنده خدمات ارزنده آیت الله رئیسی باشد. مردم با مشارکت حداکثری خود بار دیگر می‌توانند رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.
کد خبر: ۶۷۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳ - 31May 2024

انتخاب رئیس جمهوری اصلح در تراز انقلاب به دست ملت شریف ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اهواز شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانش را بار دیگر به رهبر معظم انقلاب، خانواده این شهیدان گرانقدر و ملت ایران تسلیت گفت و اظهار داشت: سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی»، شهید مطهری، شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهید گرانقدر آیت‌الله رئیسی همگی شاگردان امام خمینی(ره) بودند که در دوران خود برای خدمت به مردم تاریخ ساز و در عرصه مدیریت در تراز انقلاب اسلامی بودند.

وی افزود: انتخاب رئیس جمهوری اصلح و فردی که در تراز انقلاب باشد، اکنون به دست ملت شریف ایران است که باید بار دیگر با حضور حداکثری خود در میدان انتخابات شایسته ترین فرد را برای مدیریت کشور انتخاب کنند.

امام جمعه اهواز گفت: بی‌شک رئیس جمهور آینده کار بسیار دشواری در پیش دارد و باید ادامه دهنده خدمات ارزنده آیت الله رئیسی باشد. مردم با مشارکت حداکثری خود بار دیگر می‌توانند رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند و در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به تلاش‌های فراوان شهید رییسی برای پیشرفت و آبادانی کشور یادآور شد: میلیون‌ها نفر در روز تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی نه تنها برای قدردانی از اخلاص و مردمی بودن وی بلکه به دلیل توجه ایشان به محرومیت‌ها و دستاوردهای بزرگ در مدت سه سال آمدند و آیین تشییع باشکوهی برگزار کردند.

وی افزود: هیچکس فراموش نمی‌کند که در سال ۱۴۰۰ بیش از پنج هزار کارگر هفت تپه در معرض بیکاری بودند و ۱۰ هزار کارخانه از چرخه تولید خارج شده بود که آیت الله رئیسی با مدیریت جهادی‌شان مشکلات و موانع آنها را برطرف کرد.

امام جمعه اهواز گفت: دستاوردهای آیت الله رئیسی در سه سال سخت و دشوار کم نبود بلکه در زمینه اقتصادی، فرهنگ سازی، پر کردن شکاف بین دولت و ملت و مدیریت اقتصادی، اقدامات بی سابقه ای را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها