راهپیمایی نمازگزاران آذربایجان غربی در اعتراض به جنایات اسرائیل در رفح

بعد از اقامه نماز جمعه نمازگزاران شهر‌های مختلف آذربایجان غربی در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه و رفح راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۶۷۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ - 31May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، مردم مؤمن و خداجوی شهر‌های مختلف آذربایجان غربی امروز جمعه بعد از اقامه نماز در محکومیت اقدامات رژیم جنایتکار اسرائیل در غزه و رفح‌راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی در ارومیه در مسیر سه راهی مصلی امام خمینی (ره) به سمت خیابان گلدیس ارومیه برگزار شد.

مردم ارومیه از مقابل مصلای شهر با سردادن شعار‌های «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «اسرائیل عدوالله»، «مرگ بر صهیونیست»، «رزمنده فلسطین حمایتت می‌کنیم»، «جنایت اسرائیل محکوم است»، و «اسرائیل کودک کش سردمدار توحش» حمله خواستار برخورد قاطع با جنایتکاران شدند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار توقف جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه و رفع شده و جنایات این رژیم کودک کش را محکوم کردند.

نمازگزاران در حالی که پلاکارد‌هایی با مضمون مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در دست داشتند، حمایت خود را از مردم مظلوم رفح و غزه نشان داده و میثاقی دوباره با ملت فلسطین بسته و نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس را نوید دادند.

همچنین همزمان با ارومیه در شهرستان‌های استان نیز راهپیمایی مشابه برگزار ونمازگزاران خواستار توقف این جنایات شدند.

جنگنده‌های متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب، چادر‌های آوارگان فلسطینی را در شمال غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار