مادر شهیدان رجبی در گلزار شهدای اهواز آرام گرفت

«نشمینه صادقی حسنوند» مادر شهیدان «سید علی و سید احمد رجبی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به پسران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۷۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ - 01June 2024

مادر شهیدان رجبی در گلزار شهدای اهواز آرام گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «نشمینه صادقی حسنوند» مادر شهیدان «سید علی و سید احمد رجبی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به پسران شهیدش پیوست.

فرزندان این مادر صبور «سیدعلی رجبی» متولد ۱۰ دی ماه ۱۳۴۳ در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۳۶۳ در پاسگاه زید و «سید احمد رجبی»، متولد ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۴۷ در تاریخ ۶ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر و در منطقه هورالعظیم به فیض شهادت نائل آمدند.  

پیکر مطهر این مادر مومنه شامگاه دیروز (جمعه) با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز به همین مناسبت پیام تسلیتی صادر کرد و فقدان این مادران صبور و مومنه را جبران ناپذیر دانست.

وی در این پیام برای بازماندگان این مرحومه صبر و شکیبایی و برای روح ملکوتی این مادر مومنه و فرزندان شهیدش علو درجات را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار