نخستین مرکز مشاوره با رویکرد اسلامی در بندرعباس افتتاح شد+ تصاویر

نخستین مرکز مشاوره با رویکرد اسلامی در بندرعباس با همکاری مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در محوطه آستان مقدس امام زاده سیدمظفر افتتاح شد.
کد خبر: ۶۷۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶ - 01June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای متناسب با ارزش‌های اسلامی، مرکز مشاوره «سماح» در بندرعباس با همکاری مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران افتتاح شد.

این مرکز که با حضور «سلمان ضربی» مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو، «احسان کامرانی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام حقیقی رئیس حوزه های علمیه استان، حجت‌الاسلام والمسلمین شورورزی مدیر مرکز مشاوره اسلامی سماح کشور، علمای حوزه علمیه بندرعباس و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان افتتاح گردید، به ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی در زمینه‌های مشاوره خانواده و تست شخصیت، نوجوان و روانشناختی، خانواده و ازدواج، تحصیلی و استعدادیابی و شغلی با رویکرد اسلامی می‌پردازد.

حجت الاسلام «جاسم شمبوئی» سرپرست مرکز سماح در مراسم افتتاحیه، اظهار داشت: ما در این مرکز معتقدیم که روانشناسی و مشاوره باید با فرهنگ و باورهای مردم هماهنگ باشد. از این رو، تلاش کرده‌ایم تا با اتکا به آموزه‌های اسلامی، خدماتی متفاوت و مؤثر را ارائه دهیم.

مرکز «سماح» با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و با استفاده از رویکردهای نوین روانشناسی و مشاوره، آماده ارائه خدمات به جامعه و علاقه‌مندان به فرهنگ اسلامی است.

این مرکز، با ایجاد فضایی صمیمی و حمایتی، به دنبال آن است تا به افراد کمک کند تا با چالش‌های زندگی به شیوه‌ای سازگار با ارزش‌های اسلامی مواجه شوند.

این مرکز در محوطه امام زاده سید مظفر بندرعباس مشغول به فعالیت بوده و برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت مشاوره، می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۷۹۵۶۶۱۹۴ و یا شماره  ۰۹۳۰۶۸۳۳۴۴۵ تماس و یا بصورت حضوری به این مرکز مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار