مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تاکید کرد؛

لزوم باز نشر نامه امام خامنه‌ای به دانشجویان آمریکا

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: در برهه کنونی وظیفه دانشجویان و کسانی که در حال دفاع از مردم غزه و فلسطین هستند، این است که نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی را به زبان‌های دیگر دنیا ترجمه و آن را بازنشر کنند.
کد خبر: ۶۷۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸ - 01June 2024

لزوم ترجمه وباز نشر پیام رهبر انقلاب به دانشجویانسرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ  آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بوشهر با اشاره به نامه مهم امام خامنه‌ای به دانشجویان حامی فلسطین در کشور آمریکا و خیزش دانشجویی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: در برهه کنونی وظیفه دانشجویان و کسانی که در حال دفاع از مردم غزه و فلسطین هستند، این است که پیام رهبرانقلاب را به زبان‌های دیگر دنیا ترجمه و آن را بازنشر کنند.

سرهنگ غریبی در ادامه افزود: وقتی دانشجویان آمریکایی و اروپایی به دفاع از مردم مظلوم غزه دست به حرکت انسانی زدند، کسی آنها را حمایت نکرد و آنها در مقطعی مظلومانه به طرفداری از مظلومان فلسطین برخاستند، اما رهبر حکیم انقلاب با ابلاغ پیامی محکم و روشنگرانه حمایت خود را از اعتراض دانشجویان ابراز داشتند و به جهان فهماندند که کسانی که به طرفداری از مظلوم قیام می‌کنند تنها نیستند.

 وی با اشاره به نامه مهم رهبر حکیم انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در کشور آمریکا و خیزش دانشجویی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: مقام معظم رهبری در این نامه خطاب به دانشجویان فرمودند: «شما دانشجویان در طرف درست تاریخ قرار گرفته اید» که این جمله بسیار قابل دقت است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تصریح کرد:اگر چه تعدادی از کشورها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین مواضعی گرفته‌اند اما هیچ عکس العملی قاطعی نسبت به نسل کشی و کودک شیء و جنایات رژیم صهیونیستی که امروز در غزه شاهد هستیم، دیده نشد.

سرهنگ غریبی افزود: وجدان های به خروش آمده در آمریکا به معنی زنده بودن آرمان های امام خمینی(ره) وانقلاب اسلامی است که امروز کابوس آمریکا و اسرائیل شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار