فرمانده سپاه انصارالحسین (ع):

شهید «رئیسی» دارای خصوصیت مدیریت میدان و دیپلماسی بود

سردار «مجیدی» با بیان اینکه شهید رئیسی دارای خصوصیت مدیریت میدان و دیپلماسی بود، گفت: آیت‌الله رئیسی، فرماندهی میدان را به دیپلماسی نزدیک کرد و توانستیم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.
کد خبر: ۶۷۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ - 01June 2024

شهید «رییسی »دارای خصوصیت مدیریت میدان و دیپلماسی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان امروز (شنبه) در گردهمایی مدیران روابط عمومی رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بسیج استان  تحت عنوان برنامه «مدار امید»، اظهار داشت: اهمیت روابط عمومی برکسی پوشیده نیست و هر کجا از این ظرفیت خوب استفاده شده، توانستیم ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را معرفی کنیم.

وی با اشاره به نقش موثر روابط عمومی‌ها و رسانه در معرفی آیت‌الله رئیسی بعد از شهادتشان، افزود: کاش این اقدامات قبل از شهادت ایشان صورت می‌گرفت و شهید را آنگونه که بود به جهانیان معرفی می‌کردیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه شهید رئیسی علاوه بر تمام ویژگی‌ها، دارای خصوصیت مدیریت میدان و دیپلماسی بود، تصریح کرد: شهید رئیسی فرماندهی میدان را به دیپلماسی نزدیک کرد و توانستیم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم، اگر نهضتی در جهان ایجاد شده و فلسطین دارد معرفی می‌شود به لطف شهیدان سلیمانی، رئیسی و امیرعبداللهیان است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی، گفت: بنابر گفته شهید مطهری، ایشان ایمان به خدا، ایمان به هدف، ایمان به مردم و ایمان به راهی که در پیش گرفته بودند داشتند.

سردار مجیدی ادامه داد: از سال ۱۳۴۲ به بعد که انقلاب رقم خورد به عظمت راهی بود که حضرت امام خمینی برای ما مشخص کرده بود و همه شهدای انقلاب سربازان مکتب امام راحل هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در سالگرد حضرت امام خمینی (ره) مراسم هایی برگزار می‌شود که به نسل امروز امام، راهش و شهدایی که در این راه به شهادت رسیدند را معرفی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در پایان با اشاره به انتخاب ریاست جمهوری، متذکر شد: شهید رئیسی یک انتظار دیگر از دولت ایجاد کرد و امروز دیگر نمی‌توان گفت رئیس جمهور کسی هست که فقط ریاست جلسات را به عهده دارد، امروز ریاست جمهور کسی هست که در بین مردم باشد و به جایی برود که تاکنون مسئولی نرفته است، امیدواریم در این یک ماه بتوانیم زمینه ساز حضور رئیس جمهوری همچون شهید رئیسی باشیم‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار