رییس پلیس راهور تهران بزرگ تشریح کرد؛

تمهیدات ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

سرهنگ موسوی پور تهدیدات ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ - 01June 2024

تهدیدات ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌‌پرس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست خبری تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را به شرح ذیل اعلام کرد.

از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا خاتمه مراسم تردد کلیه وسایل باربری سنگین در جنوب به شمال جاده قدیم قم از پلیس راه حسن آباد به سمت شمال ممنوع است و خودرو‌ها جهت ورود به تهران به سمت جاده چرمشهر هدایت خواهند شد.

همچنین تردد در مسیر شمال به جنوب محور شهید رجایی از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع و خودرو‌ها به سمت غرب و شرق آزادگان هدایت و از طریق جاده ساوه ادامه مسیر خواهند داد. در مسیر میدان نماز اسلامشهر تردد به سمت شرق (کمربندی دوم) ممنوع می‌باشد و تردد کلیه اتوبوس‌های کاروان‌ها نیز از این مسیر ممنوع و از طریق جاده وهن آباد به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) هدایت می‌گردند.
به گفته وی، همچنین تردد در محدوده پل فیروز آباد به سمت غرب ممنوع است.

سرهنگ موسوی پور به سایر محدودیت‌های تردد نیز اشاره داشت و گفت: از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۱۴ خرداد تا خاتمه مراسم تردد کلیه وسیله نقلیه از شمال به جنوب محور شهید هاشمی از پل آزادگان به سمت جنوب و مسیر غرب به جنوب و شرق به جنوب آزادگان به بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) جنوب ممنوع و خودرو‌ها به سمت آزادگان غرب و شرق و جاده قدیم قم هدایت خواهند شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ممنوعیت‌های توقف افزود: از ساعت ۲۴ روز یکشنبه تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر، در بزرگراه خلیج فارس از بزرگراه آزادگان تا عوارضی تهران قم، بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) از بزرگراه آزادگان تا بلوار علامه عسگری و بلوار علامه عسگری از پل آزادراه خلیج فارس تا سه راه باقرشهر در هر دو مسیر اعمال ممنوعیت‌های توقف خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین توقف کلیه وسایل نقلیه در حریم تقاطع‌ها و ورودی و خروجی معابر بزرگراهی ممنوع است.

سرهنگ موسی‌پور گفت: تردد سواری‌های شخصی جهت شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه صرفاً از جاده قدیم یا (شهید رجایی) به سمت پارکینگ شماره ۴ که در خیابان شهید فیروزی و همچنین قطعات قدیم و جدید بهشت زهرا (س) از درب باب الحوائج و همچنین درب گلدسته خواهد بود.

وی ادامه داد تردد موتور سیکلت نیز از همین مسیر جاده قدیم درب گلدسته، بلوار شهدا و بلوار حضرت زهرا (س) به سمت پارکینگ در میدان آبنما در ضلع شمال غربی متروی حرم مطهر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: تردد اتوبوس‌های کاروان‌های مربوط به شرکت کنندگان در مراسم که از استان‌ها و شهر‌های سراسر کشور مراجعه می‌کنند در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس ممنوع است. چرا که در مسیر شمال به جنوب خلیج فارس هیچ گونه ورودی به پارکینگ نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار