دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی:

همه آحاد و اقشار باید در جهت تقویت و توسعه دولت اسلامی گام بردارند

حجت الاسلام کشوری گفت: همه آحاد و اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان در این شرایط باید مراقب باشند تا فریب دشمنان را نخورند و باید در جهت تقویت و توسعه دولت اسلامی گام بردارند.
کد خبر: ۶۷۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ - 01June 2024

همه آحاد و اقشار باید در جهت تقویت و توسعه دولت اسلامی گام بردارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (شنبه) حجت الاسلام «علی کشوری» دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در همایش تبیین نقش بسیج در تحقق دولت اسلامی، اظهار داشت: امروز کشور ما در جنگ رسانه‌ای با دشمنان قرار دارد مهمترین وظیفه‌ی ما بیان و نمایان ساختن دستاورد‌های دولت و نظام اسلامی است. دشمنان با رسانه‌های خود به دنبال سیاه‌نمایی دستاورد‌های به دست آمده در طول سال‌های پس از انقلاب هستند که مردم با شکیبایی و بصیرت و همچنین امید به آینده، معادلات نظام‌های استکباری را خنثی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است تا جوانان کشور را گمراه کند، تصریح کرد: همه آحاد و اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان در این شرایط باید مراقب باشند تا فریب دشمنان را نخورند و باید در جهت تقویت و توسعه دولت اسلامی گام بردارند. امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول و انحطاط عقاید و سیاست‌هایشان هستند.

حجت الاسلام کشوری افزود: برای تحقق دولت اسلامی باید دشمن را به خوبی بشناسیم و به دیگران بشناسانیم. این کار از طریق جهاد تبیین محقق می‌شود. همچنین دستاورد‌های انقلاب را بشناسیم و آن را تبیین کنیم. این یکی از وظایف مهم جامعه نخبگانی است. در این راه برخی نهاد‌ها و ادارات وظیفه مستقیم و ذاتی دارند و برخی نیز بصورت غیر مستقیم به این جریان متصل هستند؛ لذا با تعامل هر چه بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت موجود باید نقش‌آفرینی کرد. در این زمینه، بسیج ظرفیت و قوه محرکه بسیار خوبی است. بسیج در هر کاری که وارد شده منشأ خبر و برکت بوده و خدمات فراوانی انجام داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار