مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

تکمیل یادمان شهید گمنام شهرستان قیر و کارزین در سریع‌ترین زمان انجام شود

سردار «کوشکی» با بیان اینکه توجه به یادمان‌های شهدای گمنام مایه برکت هر منطقه خواهد شد و دعای خیر مردم را به دنبال دارد، ادامه داد: تکمیل یادمان شهید گمنام شهرستان قیر و کارزین در سریع‌ترین زمان به عنوان یک مرکز فرهنگی باید در اولویت باشند.
کد خبر: ۶۷۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱ - 01June 2024
تکمیل یادمان شهید گمنام شهرستان قیر و کارزین در سریع‌ترین زمان انجام شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان قیر کارزین که با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر اعضای شورا برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهدا در دین اسلام، اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده که هر کس عمل صالح انجام دهد، او را نجات خواهد داد که شهیدان عمل صالح انجام دادند و علاوه برآن پاداش دائمی به آنها عطا کرد که تا ابد عند ربهم یرزقون شوند.
 
وی افزود: طبق آیه قرآن کریم شهدا زنده هستند و بر اعمال نظارت می‌کنند از این رو کم کاری برای شهدا بی برکتی را به دنبال خواهد داشت و همه ما امانتدار شهدا هستیم. 
 
سردار کوشکی با بیان اینکه توجه به یادمان‌های شهدای گمنام مایه برکت منطقه خواهد شد و دعای خیر مردم را به دنبال دارد، ادامه داد: تکمیل یادمان شهید گمنام شهرستان قیر و کارزین در سریع‌ترین زمان به عنوان یک مرکز فرهنگی باید در اولویت باشند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تاکید بر اجرای مصوبات جلسه گذشته شورای حفظ آثار شهرستان قیر و کارزین، گفت: باید به تعهدات داده شده نسبت به شهدا در شهرستان قیروکارزین عمل شود همچنین همکاری با نویسنده و پژوهشگران کتاب نقش شهرستان قیروکارزین در دفاع مقدس لازم است تا پس از تکمیل سریع‌تر روند کتاب، در اجلاسیه شهدای شهرستان رونمایی شود.
 
گفتنی است، ملزومات نقطه یابی خاکسپاری شهدای گمنام، روند نگارش کتاب نقش لامرد در دفاع مقدس، اعتبارات، تکمیل یادمان شهدای گمنام، در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان قیر و کارزین مورد بررسی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار