معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خبر داد؛

ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیرهای منتهی به حرم رضوی

رئیسیان‌زاده از ارائه خدمات ویژه به زائران بارگاه منور رضوی در روز زیارتی مخصوص امام هشتم علیه‌السلام خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸ - 01June 2024

ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیرهای منتهی به حرم رضویبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «جعفر رئیسیان‌زاده» معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ۲۳ ذیقعده (امروز) روز زیارتی امام رضا علیه‌السلام، با همکاری شهرداری مشهد، هیأت مذهبی و تشکل‌های مردمی در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به زائران خدمات ویژه‌ای ارائه خواهد شد.

وی افزود: در این مسیر‌ها ایستگاه‌های پذیرایی با توزیع نذری و میان وعده از زائران حضرت رضا علیه‌السلام پذیرایی می‌کند.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: برنامه بعدی، اعزام کاروان‌ها از استان‌های محروم به مشهد در قالب طرح زیارت اولی‌ها است که ۱۰ کاروان از این تعداد متعلق به شهرستان‌های خراسان رضوی است.

رئیسیان‌زاده تصریح کرد: ۱۵ کاروان دیگر نیز از استان‌های مختلف در این ایام به مشهد سفر می‌کنند که شامل زیارت اولی‌های بی‌بضاعت و کم‌برخوردار هستند.

وی گفت: در این ایام همچنین با همکاری تشکل‌ها، مجموعه‌های مردمی و مساجد، برنامه‌هایی برای عزاداری ویژه شهادت امام رضا علیه‌السلام و طبخ و توزیع آش نذری که اقلام آن توسط آستان قدس رضوی تامین شده به نیابت از شهدای خدمت انجام خواهد شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی همچنین از اجرای طرح «ایران خانه حضرت رضا (ع)» با مشارکت ۵۰۰ محفل و مجلس خانگی و مردمی در ایام ویژه زیارتی امام هشتم علیه السلام خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار