مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مساجد ما باید مرکز ترویج فرهنگ ایثار، جهاد، خدمت و شهادت باشند

سردار مرادحاجتی گفت: اقتدار امروز نیروهای مسلح ما در کشور و صلابت جبهه مقاومت که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده همه برگرفته از فرهنگ 8 ساله‌ای است که ما توانستیم برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کنیم و در نهایت پیروز شویم.
کد خبر: ۶۷۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ - 01June 2024

مساجد ما باید مرکز ثقل ترویج فرهنگ ایثار، جهاد، خدمت و شهادت باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، چهارمین سالگرد عروج ملکوتی عالم ربانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج «سید علاالدین موسوی جزایری» و اولین یادواره سی و پنج شهید مسجد حاج رضا امروز در خیابان طالقانی اهواز برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم به شخصیت و جایگاه حاج سید علالدین اشاره کرد و اظهار داشت: علما و روحانیون بارز و شاخص خوزستان تاثیر زیادی بر روند فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مردم داشتند که نمونه بارز آن را همه ما در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی افزود: مساجد ما باید مرکز ثقل ترویج فرهنگ ایثار، جهاد، خدمت و شهادت باشند. هر یادواره‌ای که برگزار می‌شود، یادی از یک یا چند شهید کشور گرامی داشته می‌شود و این بدعت باعث می‌شود که یاد و خاطره این فرزندان فداکار وطن از بین نرود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: اقتدار امروز نیروهای مسلح ما در کشور و صلابت جبهه مقاومت که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده همه برگرفته از فرهنگ 8 ساله‌ای است که ما توانستیم برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب ایستادگی کنیم و در نهایت پیروز شویم.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: ملت ما در تشییع و بدرقه پیکر رئیس جمهور فقید و همراهانش سنگ تمام گذاشتند و همین جمعیت عظیم میلیونی تا چندی دیگر پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها