فرماندار سربیشه:

مدیریت جهادی و انقلابی مهم‌ترین مؤلفه‌های شهید جمهور بود

«لکزائی» گفت: رویکرد مردمی، خدمت بی‌منت، ولایت‌مداری، ولایت‌محوری، مدیریت جهادی و انقلابی به واقع مهم‌ترین مؤلفه‌های دولت سیزدهم و شهید جمهور بود.
کد خبر: ۶۷۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ - 01June 2024

مدیریت جهادی و انقلابی مهم‌ترین مؤلفه‌های شهید جمهور بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «محمدرضا لکزائی» فرماندار شهرستان سربیشه امروز (شنبه) در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد، اظهار داشت: پیامبر (ص) برای ترویج آشکار دین مبین اسلام سال‌های سال به طور پنهانی درصدد تبلیغ معارف اسلام بود و بد از آن رسالت خود را آشکار ساخت.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) نیز با قیام‌های و وقایعی، چون  ۱۵ خردادماه سال ۱۳۴۲ توانست حکومت اسلامی را تشکیل و انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و در حقیقت واقعه ۱۵ خرداد زمینه‌ساز انقلاب اسلامی بود.  

فرماندار شهرستان سربیشه از قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به عنوان قیام زمینه‌ساز انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و افزود: در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد و ایام دهه امامت و ولایت در سطح شهرستان برنامه‌های محوری با حضور مهمانان استانی و کشوری برگزار خواهیم کرد.

لکزائی ضمن تأکید بر تبلیغات و فضاسازی محیطی بسیار خوب و زیبا در سطح هر سه بخش و روستا‌های شهرستان، گفت: در ایام عید غدیر و دهه امامت و ولایت اطعام گسترده با رویکرد و مشارکت مردمی خواهیم داشت و برای تمامی برنامه‌های فرهنگی، معنوی، ورزشی، اجتماعی و ... این ایام از ظرفیت عظیم مردم نیز بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت در سطح کشور، استان و شهرستان، تبیین کرد: این مراسمات تا روز چهلم این شهدای عزیز ادامه دارد و در این مراسمات و برنامه‌ها بایستی خدمات گسترده و اقدامات زیربنایی دولت مردمی آیت‌الله «رئیسی» برای مردم ترویج و تبیین شود.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه با دلیل و مدرک می‌توان ثابت کرد که خدمات سه ساله دولت سیزدهم برابر با ۳۰ سال گذشته است، خاطرنشان کرد: رویکرد مردمی، خدمت بی‌منت، ولایت‌مداری، ولایت‌محوری، مدیریت جهادی و انقلابی به واقع مهم‌ترین مؤلفه‌های دولت سیزدهم و شهید جمهور بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار