فرمانده سپاه دیر خبرداد؛

اعزام ۳۰۰ دیری به مرقد «امام خمینی» (ره)

سرهنگ پاسدار «حسینی نیا» گفت: ۳۰۰ نفر زائر از این شهرستان برای حضور در آئین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعزام شدند.
کد خبر: ۶۷۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ - 01June 2024
۳۰۰ دیری به مرقد «امام خمینی»(ره) شدندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «سید علی حسینی نیا» فرمانده سپاه شهرستان دیر امروز در حاشیه اعزام  زائران دیری به مرقد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: این سفر معنوی به مرقد مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، فرصتی است تا بسیجیان عزیز با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.
 
وی ادامه داد:امام خمینی (ره) با رهبری الهی و شجاعانه خود، نه تنها ایران را از چنگال ظلم و ستم رژیم پهلوی نجات داد، بلکه الگویی بی‌نظیر از مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را به تمام دنیا ارائه داد
 
سرهنگ حسینی نیا افزود:بسیج، میراث گران‌بهای امام خمینی (ره) و نماد واقعی از همبستگی و وحدت ملت ایران است و بسیجیان با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ خود، در تمامی عرصه‌ها از جمله دوران دفاع مقدس و در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی، همواره پیشتاز بوده‌اند و امروز نیز با حضور شما عزیزان در مرقد مطهر امام، بار دیگر نشان خواهیم داد که راه امام و شهدا همچنان زنده و پویا است.
 
فرمانده سپاه دیردر ادامه به تبیین ویژگی‌های شخصیتی و رهبری امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: امام خمینی (ره) با بینشی عمیق و نگرشی الهی، نه تنها انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، بلکه با هدایت‌های حکیمانه خود، پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را مستحکم نمود.
 
وی در ادامه افزود: ۳۰۰ نفر زائر از شهرستان دیر برای حضور در آئین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعزام شدند.
 
حسینی‌نیا با بیان اینکه مدت زمان این سفر ۴ روز خواهد بود، گفت: زیارت مسجد جمکران، حرم حضرت معصومه (س)، امام‌زاده شهر رضا، و اجرای مسابقات فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های در طول این سفر برای زائران حرم مطهر امام راحل است.
 
وی در پایان با آرزوی توفیق و سلامتی برای تمامی بسیجیان، افزود: این سفر معنوی فرصتی است تا با تأمل و تفکر در مسیر امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر، با اراده‌ای مستحکم‌تر و عزمی جزم‌تر در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی حرکت کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار