فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهو

خانواده‌های اسرای صهیونیست امروز با صدور فراخوانی خواستار تظاهرات شهرک‌نشینان علیه کابینه نخست‌وزیر این رژیم شدند.
کد خبر: ۶۷۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳ - 01June 2024

فراخوان خانواده‌های اسرای صهیونیست برای تظاهرات علیه نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری شهاب، خانواده‌های اسرای رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کردند: شهرک‌نشینان به خیابان‌ها بیایند تا مقامات ناگزیر به پذیرش توافق تبادل اسرا شوند.

آنها افزودند: زمان تمام می‌شود و این آخرین فرصت برای نجات جان فرزندانمان است.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در ادامه تاکید کردند: تعلل کابینه نتانیاهو در امضای توافق، باعث شد که بسیاری از فرزندان ما جانشان را از دست بدهند.

آنها همچنین تاکید کردند: تماس‌های فعلی فرصتی است که تکرار نخواهد شد و توافق ممکن است.

تاکنون شماری از اسیران صهیونیست نزد مقاومت به خاطر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه یا در جریان عملیات‌های ناکام برای آزادی‌شان، جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش د‌فاع‌پرس، مقاومت فلسطین در نوار غزه هفتم اکتبر (۱۵ مهر) در عملیاتی غافلگیرانه وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه شده و حدود ۲۵۰ صهیونیست را به اسارت گرفت. تعدادی از این اسرا در اقدامی انسان‌دوستانه آزاد شدند. شمار دیگری از آنها نیز طی عملیات تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و حماس آزاد شدند. با این وجود تعدادی از آنها به دلیل بی‌توجهی‌های کابینه تندروی رژیم اشغالگر و تداوم حملات وحشیانه به نوار غزه جان خود را از دست دادند.

پیشتر خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کرده بودند که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به معنای اجرای حکم اعدام فرزندان اسیرشان است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار