مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان کرمان کمتر شده است

پاریزی گفت: پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان کرمان کمتر شده است در حالی که این پروژه‌های زخمی موجب نگرانی برای مردم منطقه شده بود و حالا افتتاح شده‌اند.
کد خبر: ۶۷۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ - 01June 2024

پروژه‌های زخمی ورزش کرمان در دولت «رئیس‌جمهور شهید» جان گرفتند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،️ «میثم پاریزی» مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ظهر امروز در گردهمایی مسئولان روابط‌ عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی استان اظهار داشت: برای تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه‌های تخصصی نیاز به اقدامات کار رسانه‌ای و نگاه عمیق اهالی رسانه است.

وی بیان داشت: باید تولید محتوا و تبیین دستاوردها و اقداماتی که در استان‌های مختلف کشور رقم می‌خورد را انجام دهیم تا موجب امیدآفرینی در جامعه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ادامه داد: از محل اعتبارات سفر رییس‌جمهور شهید آیت‌الله رییسی به استان کرمان 230 میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی داشتیم.

پاریزی عنوان کرد: تبیین دستاوردها می‌تواند انگیزه را در درون نوجوان و جوان ما ایجاد کند که بدانند در کشور مسیر خدمتگزاری ادامه دارد و کارهای بزرگی که انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انعکاس اقدامات همچنین خستگی را از تن افرادی بیرون می‌برد که صادقانه خدمت می‌کنند و انگیزه برای تلاش مضاعف در بین مجموعه خدمتگذاران در استان ایجاد می‌کند.

پاریزی در ادامه از دستاوردهای ورزشی در استان کرمان طی دولت شهید آیت‌الله رییسی سخن به‌میان آورد و ابراز داشت: بیش از 400 هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان اضافه شد و اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یافت.

وی ادامه داد: پروژه‌های ورزشی زخمی در استان کرمان داشتیم که ۱۵ تا ۲۰ سال از زمان کلنگزنی‌شان می‌گذشت و در دولت آیت‌الله رییسی ساماندهی شدند و به‌بهره‌برداری رسیدند و یا در آستانه افتتاح هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان متذکر شد: گاهی به خبری که ناامیدی ایجاد می‌کند، خیلی پرداخته می‌شود، اما خبرهای امیدآفرین بازتاب چندانی پیدا نمی‌کنند.

پاریزی اضافه کرد: پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان کرمان کمتر شده است در حالی که این پروژه‌های زخمی موجب نگرانی برای مردم منطقه شده بود و حالا افتتاح شده‌اند و یا در آستانه بهره‌برداری هستند.وی بیان داشت: اخبار ورزشی، مخاطب زیادی دارد و این مخاطب در واقع سرمایه ورزش استان کرمان هستند و به ایجاد انگیزه مضاعف برای فعالان حوزه ورزش کمک می‌کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار