اذعان تحلیلگر صهیونیست: حماس پیروز جنگ می‌شود و در قدرت خواهد ماند

یک کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی، اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری آمریکا درباره لزوم توقف جنگ غزه را به معنای پیروزی و تداوم حاکمیت مقاومت فلسطین در این منطقه ارزیابی کرد.
کد خبر: ۶۷۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ - 01June 2024

اذعان تحلیلگر صهیونیست: حماس پیروز جنگ می‌شود و در قدرت خواهد ماندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «یونی بن مناخیم» در واکنش به سخنان اخیر «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا درباره لزوم توقف جنگ علیه غزه و توافق با مقاومت فلسطین، گفت: اظهارات بایدن به معنای این است که حماس در قدرت باقی می ماند.

وی، اظهارات بایدن درباره لزوم توقف جنگ را به معنای پیروزی مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی دانست.

این کارشناس صهیونیست درباره حضور قدرتمندانه حزب الله لبنان در شمال سرزمین های اشغالی و تداوم آوارگی ده ها هزار صهیونیست مقیم این منطقه نیز گفت: بایدن برای حل مساله جبهه شمال و حملات حزب الله، راه حلی ارائه نکرد و توپ را به زمین اسرائیل انداخت.

رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب در سخنانی درباره جنگ علیه نوار غزه گفت که رژیم صهیونیستی پیشنهاد آتش‌بس جدیدی را ارائه کرده و این پیشنهاد از طریق قطر به جنبش حماس ارسال شده است.

بایدن افزود: تمرکز روی پایانی پایدار برای این جنگ بوده است. جنگی که همه گروگان‌ها (اسیران صهیونیست) را آزاد، امنیت اسرائیل را تضمین و شرایط بهتری را در نوار غزه بدون قدرت حماس ایجاد می کند. همچنین زمینه را برای یک راه‌حل سیاسی فراهم می‌کند و آینده بهتری را برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها به طور یکسان رقم می زند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار