رییس پلیس بین‌الملل فراجا خبر داد؛

بازداشت کلاهبردار ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری

سردار کریمی از بازداشت فرد ایرانی به اتهام کلاهبرداری در یکی از کشور‌های همسایه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳ - 01June 2024

بازداشت کلاهبردار ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاریبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «مجید کریمی» رئیس پلیس بین‌الملل فراجا اظهار داشت: فردی که تحت پیگرد مراجع قضائی یکی از کشور‌های همسایه به اتهام کلاهبرداری به مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بود پس از بازداشت در تهران، جهت رسیدگی پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

سردار کریمی در تکمیل این خبر گفت: متهم به عنوان مدیرکل شرکتی در یکی از کشور‌های همسایه مشغول بکار بوده است و با تبانی حسابدار اصلی شرکت اقدام به کلاهبرداری از آن شرکت به میزان دو میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در قالب فروش غیرقانونی محصولات شرکت می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: پس از شکایت شاکی پرونده در کشور همسایه و اعلام اینترپل کشور مربوطه اعلان قرمز یا حکم جلب بین‌المللی علیه مشارالیه، صادر شد و شناسایی و دستگیری نامبرده را از پلیس بین‌الملل تهران درخواست نمود که پس از انعکاس موضوع به مرجع قضائی کشورمان، نهایتاً نامبرده هفتم خرداد ماه سال جاری در تهران شناسایی، دستگیر و روانه زندان می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا در ادامه افزود: پس از شناسایی این متهم در کشورمان و بازداشت وی در تهران توسط مأموران انتظامی، متهم به مراجع قضائی معرفی و پس از رسیدگی، نهایتاً جهت رسیدگی پرونده، تحویل قوه قضائیه شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار