فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

برگزاری رزمایش دیدار با خانواده ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران

سردار «مسلمی» گفت: در راستای دومین کنگره شهدای مازندران سرکشی از خانواده ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید در یک روز در سراسر استان با اهدای تابلو فرش شهید که با نام کنگره مزین شده انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳ - 02June 2024

برگزاری رزمایش سرکشی از ۱۴۵۰۰ خانواده شهید مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، جلسه کمیته دانشگاهیان و اساتید دومین کنگره ملی شهدای استان مازندران شب گذشته با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و رؤسای دانشگاه‌های سراسر استان در دانشگاه مازندران برگزار شد.

سردار مسلمی در این نشست با بیان اینکه کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران، رویداد بسیار مهمی است و در راستای این رویداد کار‌های بزرگی در حال انجام است، اظهار داشت: سریال حداقل ۲۰ قسمتی برای شهید تورانی در دست ساخت است، در خصوص فیلم‌های سینمایی ۳۰ درصد لوکیشن‌ها فیلمبرداری شده، ۱۵بازیگر کشوری در حال بازی هستند، بودجه از ۵۷ تا ۷۰ میلیارد براورد شده است.

وی با اشاره به اینکه دو فصل شیدایی ساحل سیترا نوشهر و مجموعه ورزشی شهید سلیمانی ساری برگزار خواهد شد، ادامه داد: همچنین از بازی با محوریت مقاومت و جبهه مقاومت رونمایی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه کربلا از طراحی حدود ۴۵۰ عنوان کتاب خبر داد و با بیان اینکه ۲۵۰ عنوان کتاب تالیف، طراحی و برای چاپ رفته است و تا پایان سال ۴۵۰ عنوان کتاب به چاپ خواهند رسید، گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مصلی ساری باحضور برخی ناشران ملی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقات چهارجانبه بین تیم‌های مطرح کشور خبر داد و با اشاره به شروع اجلاسیه‌ها از اول مهر بیان کرد: اجلاسیه‌ها از اول مهر آغاز تا به اجلاسیه نهایی که در ۱۲ مهر با سخنرانی سردار سلامی برگزار می‌شود، ختم شود.

فرمانده سپاه کربلا اذعان داشت: برگزاری اجلاسیه اقشار دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان و نیز ورزشکاران با محوریت پیشکسوتان و قهرمانان نامدار کشتی از جمله برنامه‌های مهم قبل از اجلاسیه نهایی در مهر ۱۴۰۳خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجلاسه فرزندان شهدا و اجلاسیه ورزشکاران ویژه کشتی از ابتکارات استان مازندران در این کنگره است، تصریح کرد: در حوزه محرومیت زدایی هزار جهیزیه توزیع خواهد شد و همچنین در قالب اجلاسیه زنان جشن ازدواج بیش هزار زوج جوان نیز برگزار می‌شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه اجلاسیه بین المللی شهدای مقاومت در آمل برگزار خواهد شد، گفت: سرکشی از خانواده ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید در یک روز در سراسر استان با اهدای تابلو فرش شهید که با نام کنگره مزین شده نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار