پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت سالروز رحلت سیدالاسرا

سرهنگ «امیری مقدم» با صدور پیامی سالروز رحلت سیدالاسرا حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰ - 02June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی سالروز رحلت سیدالاسرا حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

۱۲ خردادماه مصادف است با سالروز درگذشت جانسوز سیدالاسرا حجت‌الاسلام «سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد» و پدر بزرگوار ایشان آیت الله «سید عباس ابوترابی فرد» دو انسان الهی، اندیشمند و استاد اخلاق که حق بسیاری بر گردن مردم متدین و انقلابی ایران خصوصاً استان قزوین دارند.

حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد ملقب به سیدالاسرا بدون تردید از اسوه‌ها و الگو‌های نمونه در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است که با صبر، بردباری و توکل بر خداوند دوران اسارت را برای بسیاری از رزمندگان جبهه حق علیه باطل به دوران مقاومت و خودسازی تبدیل کرد.

تردیدی نیست که گرامیداشت، بزرگداشت و ترویج سیره این عزیزان، مسئولیتی خطیر بر عاشقان ایران اسلامی است تا در نهایت نسل جوان را به سمت آرمان‌های متعالی انسانی رشد و پرورش دهند که همانا آینده سازان این مرز و بوم هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالاسرا حجت‌الاسلام «سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد» و آیت‌الله «سید عباس ابوترابی فرد» فرا رسیدن سالروز عروج ملکوتی این عزیزان را به مردم متدین و انقلابی استان قزوین تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال علو درجات آنان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار