رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر خبر داد؛

هیئت‌های نظارت بر انتخابات در استان بوشهر منصوب شدند

«رضایی» گفت:در اجرای بخشی از قانون انتخابات ریاست جمهوری، هیات استان پس از طی فرآیند قانونی، اعضای هیات نظارت در شهرستان‌های تابعه و بخش‌های مستقل را تعیین و احکام آنان صادر شد.
کد خبر: ۶۷۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ - 02June 2024

هیئت‌های نظارت بر انتخابات در استان بوشهر منصوب شدندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر،«خلیل رضایی» رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان بوشهر امروز در گفت وگو با رسانه ها  در خصوص انتصاب هیئت‌های نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان اظهار داشت:در اجرای بخشی از قانون انتخابات ریاست جمهوری، هیات استان پس از طی فرآیند قانونی، اعضای هیات نظارت در شهرستانهای تابعه و بخش های مستقل را تعیین و احکام آنان صادر شد.

وی در ادامه افزود:پس از تعیین هیأت مرکزی نظارت و با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین «مدرسی» رئیس هیأت مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حجت الاسلام شیخ عبدالکریم «بحرینی»، «مهدی مهرانگیز»، «حسین حیدری»، «پرویز میرکی» و «خلیل رضایی» به عنوان اعضای هیأت نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر تعیین شدند.

رضایی تأکید کرد: براساس اصل ۹۹ قانون اساسی تنها نهاد ناظر بر انتخابات، شورای نگهبان و هیأتهای منتسب به آن می باشد، این نظارت استصوابی و در همه مراحل و فرآیندهای انتخابات صورت می گیرد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان خاطرنشان کرد: با استعانت از ذات اقدس الهی، ملاک عمل هیأت های منتسب به شورای محترم نگهبان، حرکت در چارچوب قانون بوده و با اقتدار تمام و نظارتی قانونمند و مؤثر از حق نظام، مردم و داوطلبین گرامی حراست خواهیم نمود و قطعا رعایت دقیق قانون ، بی طرفی و عدم جهت گیری مسئولان بویژه ناظرین و مجریان انتخابات موجبات اطمینان بخشی و افزایش اعتماد مردم به دست اندرکاران امر انتخابات و در نهایت مشارکت حداکثری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار