فرماندار خاش:

امیدآفرینی و اعتمادسازی، شاخص های رضایتمندی مردم را بالا می برد

«صالحی» گفت: امیدآفرینی و اعتمادسازی، علاوه بر بالابردن ضریب مشارکت مردم در امور و نیز کمک به برگزاری انتخابات باشکوه و حماسب، شاخص های رضایتمندی مردم را بالا می برد.
کد خبر: ۶۷۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷ - 02June 2024

امیدآفرینی و اعتمادسازی، شاخص های رضایتمندی مردم را بالا می بردبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» فرماندار خاش در نشست اعضای شورای اداری شهرستان خاش با گرامیداشت مناسبت‌های هفته و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان و بویژه شهید رییسی و شهدای عرصه خدمت بیان کرد: نگاه دولت برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، صیانت از آرای مردم، امانت داری، فراهم کردن رقابتی سالم و برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم است.

وی اظهار داشت: شبکه سازی و دعوت از اقشار مختلف مردم در صحنه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از وظایف مهم مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و نخبگان جامعه، علما، بزرگان و معتمدان و غیره است و در هشت تیرماه بایستی اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی باشکوه‌تر از قبل به دنیا نشان داده شود.

وی با تجلیل از خدمات شهید آیت الله رییسی و شهدای عرصه خدمت بیان کرد: اهمیت دادن به جهاد تبیین و بیان خدمات و دستاوردهای نظام و اعتماد سازی، بهره گرفتن از ظرفیت رسانه ها، انجام بازدیدهای میدانی و برپایی میزهای خدمت جهادی، وقت گذاشتن برای مردم، شفاف سازی و اهمیت دادن به اطلاع رسانی و گره گشایی از مشکلات و تسهیل در امور مردم، پاسخگویی، اتخاذ تدابیر هوشمندانه و تبدیل تهدیدها به فرصت و نیز تلاش برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم باید در اولویت کاری مدیران باشد.

صالحی ادامه داد: ادامه راه شهیدان و امام راحل و حصوری جهادی و تاثیرگذار در صحنه خدمت سبب ایجاد امید در ملت و یاس در دشمنان می شود.

حجت الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش نیز با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمند و موثری برای حل مشکلات مردم و توسعه همه جانبه منطقه صورت گرفته است گفت: بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دولت سیزدهم و کمک به برگزاری انتخابات سالم و باشکوه کمترین انتظار از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها