مشاور ارشد دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور:

تبعیت از ولایت و حفظ ارزش ها، پیام شهدا به جوانان است/ وضعیت مطالعات را در جهت ترویج ارزش های عالی نظام ترویج می دهیم

مشاور ارشد دبیر کل نهاد کتابخانه های کشور گفت: بزرگترین پیام شهدا، تبعیت از ولایت و صیانت از ارزش هاست.
کد خبر: ۶۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ - 21January 2016

تبعیت از ولایت و حفظ ارزش ها، پیام شهدا به جوانان است/ وضعیت مطالعات را در جهت ترویج ارزش های عالی نظام ترویج می دهیم

هاشمی ذاکر که در مراسم وداع اصحاب رسانه فارس با شهدای گمنام در شیراز حضور یافت، در گفتگو با دفاع پرس اظهار داشت: پیام این شهدا این است که از خدا بخواهیم که لیاقت ادامه راه این شهدا را که رعایت موازین الهی و حفظ و تبعیت از ولایت است را داشته باشیم.

وی بزرگترین پیام شهدا را صیانت از ارزش ها دانست و گفت: ارزش هایی که امام راحل بنیان گذاشت، شهدا پیرو آن رفتند و رهبری معظم انقلاب در جهت استمرار آن حرکت می کند.

مشاور ارشد دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با تصریح بر این که در دو سال گذشته برای ایجاد روحیه ایثارگری و احیاء ارزش ها گام های اساسی برداشته شده افزود: توانستیم در شناسایی خانواده های شهدا، ایثارگران، و جانبازان، قدم های مثبتی برداریم و همچنین وضعیت مطالعات را در در جهت ترویج ارزش های عالی نظام ترویج دهیم.

هاشمی ذاکر تأکید کرد: بیشترین مسیر ما صرف احیاء وضعیت کودک و نوجوان است تا از ابندای طفولیت با این ارزش ها آشنا شوند بعد جوانان و بعد طبقات دیگر که به کتابخانه ها مراجعه می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بحث کار ارزشی را در نهاد کتابخانه ها احیاء کنیم و با تجهیزات بیشتر، بهینه سازی کتابخانه ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/


 

نظر شما
پربیننده ها