مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

امام خمینی (ره) به ملت ایران هویت بخشید/ انقلاب اسلامی در پرتو جهاد و مقاومت، گسترش یافت

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: امام راحل یک ملت وابسته را به یک ملت به پاخواسته، مقاوم، کفرستیز و اسلام‌‌خواه تبدیل کرد؛ بر همین اساس اگر امروز از امام خمینی (ره) به‌عنوان رهبر و پرچمدار حاکمیت مبانی دینی و ارزشی یاد می‌شود به این دلیل است که ایشان یک امت را از ذلت و یک مکتب را از اسارت نجات داد.
کد خبر: ۶۷۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۹ - 03June 2024

امام خمینی (ره) به ملت ایران هویت بخشید/ انقلاب اسلامی در پرتو جهاد و مقاومت، گسترش یافتسردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با هدایت‌های امام خمینی (ره) و جان‌فشانی فرزندان انقلابی امام و درک صحیح امت اسلامی گام‌به‌گام مسیر خود را طی کرده و اینک جهانگیر شده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) هادی امت و برپاکننده نظامی شد که پرچم اسلام را در اقصی نقاط جهان برافراشت. ایشان ملت ایران را از زیر بار ذلت زندگی تحت سیطره طاغوت نجات داد و با نفی اسلام آمریکایی، اسلام ناب محمدی (ص) را به جهانیان عرضه کرد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: امام راحل یک ملت وابسته را به یک ملت به پاخواسته، مقاوم، کفرستیز و اسلام خواه تبدیل کرد و اگر امروز از امام خمینی (ره) به‌عنوان رهبر و پرچمدار حاکمیت مبانی دینی و ارزشی یاد می‌شود به این دلیل است که ایشان یک امت را از ذلت و یک مکتب را از اسارت نجات داد.

این مقام مسئول تأکید کرد: اگر امروز جبهه مقاومت خواب راحت را از چشمان نظام سلطه به خصوص رژیم صهیونیستی گرفته مرهون رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل و پس از ایشان هدایت‌های حکیمانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سردار یوسفعلی‌زاده یکی از گناهان نابخشودنی را قدرناشناسی نسبت به انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی و آنچه در پرتو مبارزه، جهاد و مقاومت بدست آمده و میراث امام راحل و خون‌بهای شهیدان است را بدانیم.

وی تصریح کرد: شهید جمهور و ۱۸ هزار شهید و هزاران جانباز، آزاده و رزمنده سند افتخار انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و استان خراسان رضوی هستند. آنها با خدمت مخلصانه به مردم و ایستادگی و مقاومت حماسه‌ای آفریدند که در تاریخ ماندگار شد. فرهنگی که از این حماسه جاوید شکل گرفت امروز در جامعه جاری و ساری است. این خط روشن و نورانی روشنگر مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و شهدا و ولی فقیه چراغ این راه هستند؛ باید مراقب بود که از این مسیر منحرف نشویم. بویژه در مقاطع حساس و سرنوشت‌سازی همچون انتخابات که باید حساسیت، هوشیاری، زمان‌شناسی و وظیفه‌شناسی به تکلیف شرعی و مسئولیت انقلابی خود عمل کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ابراز داشت: از دغدغه‌های امام خمینی (ره) این بود که انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد. نااهلان و نامحرمان مربوط به خارج کشور نیستند بلکه خاستگاه آنها داخل کشور است؛ بر همین اساس باید همواره تلاش کنیم کلام امامین انقلاب در همه حوزه‌ها عملیاتی شود. اگر می‌خواهیم راه امام خمینی (ره) ادامه پیدا کند نباید بگذاریم کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی بر زمین بماند و راه شهیدان بویژ‌ه شهید والامقام حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان لحظه‌ای از پیش چشم ما دور شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ولایتمداری مردم، زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) و سربازی در رکاب آن حضرت در کنار فرمانده معظم کل قوا را فراهم می‌کند.

گفت‌وگو: محمدرضا حقدادیان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار