رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان اصفهان خبر داد؛

اجرای ۶۳۴ طرح امنيت محله محور در استان اصفهان

«ثابت‌راسخ» از اجراي ۶۳۴ مرحله طرح امنيت محله محور در ۲ ماهه اول سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ - 02June 2024

اجرای ۶۳۴ طرح امنيت محله محور در استان اصفهانبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «بهزاد ثابت راسخ» رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: طرح امنيت محله محور يکي از طرح‌هايي است که به منظور شناسايي جرايم و پيشگيري از وقوع آنها در محلات توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها هر محله اجرايي می‌شود و تاکنون نيز تاثيرات خوبي داشته است.

وي افزود: در اين راستا رؤساي کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موظفند نسبت به برگزاري جلسه محله محور با معتمدان، متنفذان، کسبه، روحانيون و ائمه جماعات، بازنشستگان نظامي و انتظامي، اصناف، ورزشکاران در سطح محلات اقدام و مشکلات آن محله را بررسي و سپس متناسب با وضعيت موجود، طرح‌هاي امنيت محله محور را اجرايي کنند.

راسخ اضافه کرد: رؤساي کلانتری‌ها و پاسگاه‌هاذبايد از ظرفيت‌ مؤسسات‌ خدمات حفاظتي و مراقبتي انتظامي، يگان‌هاي حفاظت از دستگاه‌هاي دولتي و پليس‌هاي افتخاري براي پيشگيري از جرائم و ارتقای امنيت در محله‌ها استفاده کنند.

رئيس پلس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: در 2 ماهه اول سال جاري در 634 محله طرح امنيت محله محور اجرايي شده که در اين راستا 772 سارق، 34 شرور، 2هزار و 133 نفر معتاد، 269 نفر قاچاقچي کالا و 579 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگير شدند.

وی با اشاره به کشف 858 فقره سرقت گفت: در اين طرح‌ها 113 کيلو و 300 گرم مواد مخدر، 86 قبضه اسلحه جنگي و شکاري و 333 قبضه سلاح سرد کشف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها