استاندار خوزستان:

آیت‌الله رئیسی همواره از محافل قرآنی حمایت می‌کرد

حسینی‌محراب گفت: یکی از خصوصیات ایشان مردمی بودن بود که از سیره امام خمینی (ره) و رهبری فرا گرفته بود. توجه به جوانان از دیگر خصوصیات آیت‌الله رئیسی بود و در سپردن مسؤولیت به جوانان رویکرد حمایتی داشت.
کد خبر: ۶۷۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳ - 02June 2024

آیت‌الله رئیسی همواره از محافل قرآنی حمایت می‌کردندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «علی‌اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز در نشست محفل انس با قرآن که به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین یادبود آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان برگزار شد، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی همواره از محافل قرآنی حمایت می‌کردند و با همین محوریت قرآن به مقامات عالی اخلاقی و روحی رسید و با شهادت به ملاقات پروردگار شتافت.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی در همه شئون زندگی و مدیریت خود امور تعالیم قرآن را سرلوحه کار خود قرار می‌داد و در حین خدمت به مردم آسمانی شد.

حسینی محراب ادامه داد: یکی از خصوصیات ایشان مردمی بودن بود که از سیره امام خمینی (ره) و رهبری فرا گرفته بود. توجه به جوانان از دیگر خصوصیات آیت‌الله رئیسی بود و در سپردن مسؤولیت به جوانان رویکرد حمایتی داشت.

استاندار خوزستان افزود: ایشان سیاست خارجی فعالی داشت و از هیچ قدرتی نمی‌ترسید و در برابر هیچکس سر خم نمی‌کرد و به همین دلیل عملیات بزرگ دفاعی با مصوبه شورای عالی امنیت ملی اجرا شد.

وی یادآور شد: پیگیری جدی مشکلات مردم و صادق الوعده بودن از دیگر ویژگی‌های ایشان بود، بیشترین سفر را به استان داشت و در همه مشکلات در کنار مردم خوزستان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار