پیکر سردار «مرادی» در بابلسر تشییع شد+ فیلم

پیکر مطهر سردار «وجیه الله مرادی» امروز با حضور باشکوه مردم و مسئولان در بابلسر تشییع شد.
کد خبر: ۶۷۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷ - 02June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، پیکر مطهر سردار «وجیه‌الله مرادی» از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت پیش از ظهر امروز با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس، همرزمان و فرماندهان جهاد و مقاومت، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا و جامعه ایثارگران در بابلسر تشییع و در جوار همرزمان شهیدش در امامزاده ابراهیم (ع) خاکسپاری شد.

مراسم وداع با پیکر این فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت شب گذشته با حضور پرشور مردم در امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار شد. همچنین مراسم وداع با پیکر این سردار مجاهد و نستوه صبح امروز در حسینیه سپاه بابلسر برگزار شد. روز گذشته (شنبه) نیز مردم کرفون بابلسر با پیکر این سردار شهید وداع کردند.

سردار «وجیه‌الله مرادی» از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت پس از تحمل سال‌ها درد و بیماری عصر جمعه ۱۱ خرداد در بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

سردار مرادی اهل روستای کرفون از توابع بخش بهنمیر شهرستان بابلسر بود و در کارنامه درخشان وی، عناوینی چون فرمانده جبهه مقاومت، همرزم سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده دوران دفاع مقدس، از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران، جانشین یگان نیرو‌های مخصوص امام علی (ع)، فرماندهان عالی‌رتبه مبارزه با تروریست و فرمانده دژبان کل سپاه پاسداران می‌درخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار