امام جمعه قصرشیرین:

امام‌ خمینی(ره) یک شخصیت جامع و متعلق به همه دوران ها و زمان ها است

حجت الاسلام «صالحی» گفت: امام‌ خمینی(ره) یک شخصیت جامع و متعلق به همه دوران ها و زمان ها است به گونه ای که در رابطه با شخصیت والای ایشان بزرگان جهان و سرشناسان دنیا جملاتی را بیان کرده اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که این انقلاب بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.
کد خبر: ۶۷۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳ - 02June 2024

امام‌ خمینی(ره) یک شخصیت جامع و متعلق به همه دوران ها و زمان ها استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع این شهرستان برگزارشد با اشاره به مجاهدت های امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام‌ خمینی(ره) یک شخصیت جامع و متعلق به همه دوران ها و زمان ها است به گونه ای که در رابطه با شخصیت والای ایشان بزرگان جهان و سرشناسان دنیا جملاتی را بیان کرده اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که این انقلاب بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

وی با اشاره به نقش امامت و رهبری امام خمینی (ره) ادامه داد: امام راحل آمدند و فرمودند دین می تواند باعث سعادت و خوشبختی انسان ها شده و هم دنیا و آخرت انسان را آباد کند و در واقع این فرموده امام، با تشکیل انقلاب به صورت عملی عینیت پیدا کرد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین بیان کرد: بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی جمله «سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ما است» را به منصه ظهور رساندند.

 وی گفت: امام نه تنها ایران را بلکه خیلی از جوامع اسلامی را بیدار کرد و نشان داد جمهوری اسلامی بر پایه عقلانیت به سمت جلو پیش می رود و ایشان به مردم باور قلبی داشتند.

حجت الاسلام صالحی بیان کرد: در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ امام راحل از بین ما رفتند و همه آزادی خواهان دنیا در این غم به سوگ نشستند و برای امام راحل عزادار شدند و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی سکاندار انقلاب و نظام شدند تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار