۱۸۴ دستگاه اتوبوس از فارس به مراسم ارتحال امام(ره) اعزام شدند

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از اعزام ناوگان عمومی مسافربری از مبدأ فارس به مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در مراسم باشکوه سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ - 02June 2024
۱۸۴ دستگاه اتوبوس از فارس به مراسم ارتحال امام(ره) اعزام شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «محسن عمادی» سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس امروز، ۱۳ خردادماه در حاشیه اعزام کاروان‌های زائران مرقد امام (ره) در شیراز ضمن تسلیت به‌مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین گرامیداشت سالگرد قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان برای اعزام زائران به مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام امت (ره) آمادگی کامل داشته و تا کنون ۱۲۵ دستگاه اتوبوس از شهرستان‌های استان فارس برای شرکت در این مراسم اعزام شده است.
 
وی افزود: همچنین ۵۹ دستگاه اتوبوس نیز از مبدأ شیراز به مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای شرکت در این رویداد بزرگ اعزام شدند.
 
عمادی بیان کرد: در مجموع ۱۸۴ ناوگان اتوبوسی برای اعزام زائران و مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است تا نسبت به خدمات رسانی به زائران اقدام کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار