نماینده ولی فقیه در لرستان:

نتایج جلسات مسئولان باید در میدان عمل قابل مشاهده باشد

حجت الاسلام شاهرخی گفت: باید نتایج برنامه‌ریزی و جلسات مسئولان را در میدان عمل مشاهده کرد تا مردم دلگرم و امیدوار شوند.
کد خبر: ۶۷۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ - 02June 2024

نتایج جلسات مسئولان باید در میدان عمل قابل مشاهده باشدبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه لرستان در جلسه تبیین قرارگاه تولید و اشتغال با مشارکت مردم با تاکید بر اینکه کارشناسان میانی در برخی ادارات و دستگاه‌ها مانع انجام امور می‌شوند اظهار داشت: مانع تراشی برخی کارشناسان در مسیر انجام کار، قابل لمس است که این گره باید با توجیه یا کار فرهنگی باز شود.

وی افزود: شهادت آیت الله رییسی یادآور این است که انسان‌های بزرگ دل در گرو خدمت به دیگران دارند. 
نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: لرستان نسبت به استان‌های همجوار چندین دهه از جهات مختلف مانند شهرسازی، صنعت و راه روستایی عقب است.

  امام جمعه خرم آباد بیان کرد: نعمت‌های خدادادی و طبیعی در لرستان بسیار است و همه دستگاه‌ها باید به کمک هم بیایند تا مشکل شهروندان برطرف شود. 
شاهرخی با بیان اینکه خدمتگزاران فریادرس مردم هستند و باید در خصوص رفع دغدغه آنان درست تصمیم بگیرند گفت: باید نتایج برنامه ریزی و جلسات مسوولان را در میدان عمل مشاهده کنیم تا مردم دلگرم و امیدوار شوند.

وی با اشاره به اینکه روزی گفتند لرستان با زیتون کاری نجات می‌یابد تصریح کرد: می‌گفتند تنها راه نجات استان همین است، اما اتفاقی نیفتاد و مشخص نیست تسهیلات به این نام چه سرنوشتی پیدا کرد.

شاهرخی با بیان اینکه یکی از دولت‌های گذشته نیز لرستان را الگو و پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی کرد گفت: می‌گفت لرستان در قله اقتصاد و معیشت قرار می‌گیرد و نمونه طرح‌های لرستان در مناطق دیگر اجرا خواهد شد، اما متاسفانه در این خصوص نیز اتفاقی رخ نداد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار