نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت توجه به مسئله پیری جمعیت و اجرای راهکار‌های مقابله با آن

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه جمعیت دغدغه و معضل بسیار مهمی است، گفت: همه ما باید به بحث پیری جمعیت توجه کنیم و راهکار‌های لازم در این مساله داشته باشیم.
کد خبر: ۶۷۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ - 02June 2024

ضرورت توجه به مسئله پیری جمعیت و اجرای راهکار‌های مقابله با آنبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینن امروزی» نماینده ولی فقیه در مازندران در نشست مشترک ائمه جمعه استان مازندران و فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان‌های استان که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل فرمودند که انقلاب معادله جهانی و معیار‌های اجتماعی سیاسی که تا به حال به واسطه آن مسائل جهانی سنجیده می‌شد را شکسته و چهارچوب جدیدی ساخته که عدل را ملاک رفاه قرار داده است.

وی افزود: همچنین امام خمینی (ره) فرمودند که ما از هر عادلی دفاع می‌کنیم و بر هر ظالمی می‌تازیم، ما این سنگ بنا را خواهیم گذاشت امید است کسانی پیدا شوند که سازمان بزرگ ملل و امنیت را بر این پایه بنا کنند نه بر پایه نفوذ سرمایه‌داری، امام یک افق بسیار جدید و بزرگ‌تری داشتند.

آیت الله محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در این انقلاب رئیس جمهور شهید، عکس سردار سلیمانی را در سازمان ملل روی دست گرفت، آن وقت عده‌ای می‌گفتند چرا در میدان باهم هماهنگ هستند دلیلش تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در حد اعلا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: شهید جمهور هر زمان حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌رسید کار‌ها و اقداماتش را گزارش می‌داد، به‌طوری‌که معطم له اذعان کردند دولت‌های قبلی فصلی از دولت‌های قبلی صحبت می‌کردند و تقصیر‌ها را به گردن‌شان می‌انداختند ولی شما از کار‌ها صحبت می‌کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید جمهور قریب سه سال، شب و روز برای خدمت نمی‌شناخت و جمعه و تعطیلات نداشت، گفت: آیت‌الله رئیسی تبعیت بالایی از ولایت فقیه داشت و صبر و تحملش بالایی بوده و درایت و هوشیاری، مردم‌داری در حد عالی بود و خودش را به آب و آتش می‌زد، باید جامعه به این سمت برود تا همانند شخص آیت‌الله رئیسی رای آورد.

این مسئول تصریح کرد: جمعیت دغدغه و معضل بسیار مهمی است، دشمنان این مملکت دلشان خوش است به اینکه آینده این کشور از لحاظ جمعیت آینده بسیار خطرناکی است، همه ما باید به مساله پیری جمعیت توجه کنیم و راهکار‌های لازم در این مساله داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه کلان مسائل استان پنج مساله تعریف شده از جمله آنها مساله جمعیت است، اعلام کرد: در آستانه تابستان و مسائل مبتلابه آن، باید دست به دست هم دهیم تا بر سواحل یک سیاست معین و واحدی داشته باشیم.

آیت الله محمدی لائینی اضافه کرد: الحمدالله گروه‌های جهادی تبلیغاتی جوان زیاد داریم، گروه‌های باانگیزه که ان‌شالله امسال فرصت کافی برای تبادل نظر و مباحث مشترک داشته باشند، خواسته‌هایی که شما از استاندار و فرمانداران و فرماندهان دارید و یا احیانا آنان خواسته‌هایی دارند باید مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها