استاندار هرمزگان:

عمل به آرمان های امام‌خمینی«ره»، عامل محبوبیت در جامعه است

استاندار هرمزگان گفت: آرمان های امام یعنی مردم،حمایت از محرومین و عدالت، همچنان زنده هستند و هر کس در کشور ما خود را به این آرمان‌ها نزدیک کند محبوب ملت می‌شود.
کد خبر: ۶۷۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸ - 03June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان در آیین بدرقه زائران مراسم بزرگداشت رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: این مراسم دو فرصت بزرگ پیش‌روی زائران حرم امام راحل قرار خواهد داد فرصت اول حضور در مراسم بزرگداشت امام (ره) و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و دیگر فرصت نیز بهره مندی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت است.

استاندار هرمزگان گفت: مکتب امام خمینی«ره» کماکان انسان ساز است و انسان‌هایی همچون شهید سلیمانی و شهید رئیسی تربیت می‌کند که در عرصه جهانی تأثیرگذار باشند.

وی جنبه های اجتماعی_سیاسی این مراسم را مهم برشمرد و افزود: یکی از ویژگی های بارز انقلاب و آرمان های امام اثرات و مدیریت ولی فقیه در جامعه است که پس از حوادث مختلف از جمله شهادت رئیس جمهور، آرامش همچنان در جامعه وجود دارد و جهان  چشم دوخته‌بود که بعد از شهادت رئیس جمهور، ملت ایران چه عکس العملی دارند.

دوستی آرمان های والای امام را مردم،حمایت از محرومین و عدالت دانست و گفت: آرمان‌های امام همچنان زنده هستند و هر کس در کشور ما خود را به این آرمان‌ها نزدیک کند محبوب ملت می‌شود.

بالغ بر ۲ هزار نفر از مردم استان هرمزگان برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام راحل با قطار و اتوبوس به تهران اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها