گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در تفتان

مراسم محوری سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد در مسجد صاحب الزمان عج شهرستان تفتان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷ - 03June 2024

گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در تفتانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم محوری سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد با حضور مسئولین ادارات و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار شهرستان تفتان در مسجد صاحب الزمان عج این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد نوری» مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان تفتان در این مراسم ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران صلابت و افتخار خود را به برکت خون شهدا به دست آورده است و لازم است همه ما در جهت حفظ آرمان شهدا تلاش کنیم.

«علیرضا شهنوازان»فرماندار تفتان در این مراسم گفت: چهاردهم و پانزدهم خردادماه یادآور دو حادثه بزرگ و فراموش نشدنی حول شخصیتی بی بدیل و اثر گذار در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است. نیمه خرداد سالروز قیام و همچنین عروج مردی است که ظهور و حیات انقلاب اسلامی مرهون اندیشه پاک، خالص و الهی اوست.

فرماندار تفتان در ادامه افزود: قیام جاودانه و خونین ۱۵ خرداد که از قم آغاز شد و خون شهرهای دیگر را نیز در دفاع از باورهای دینی و مقام مرجعیت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به جوش آورد نقطه عطف و جرقه‌ای بود برای انقلاب مردم ایران که در برابر حکومت ظلم و استبداد شاهنشاهی به وقوع پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار