استاندار هرمزگان:

شنیده شدن صدای انقلاب در دانشگاه‌های اروپا، تحقق وعده‌ امام امت است

«دوستی» طی پیامی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، گفت: شنیدن صدای انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه‌های اروپا، تحقق وعده‌ امام امت در صدور جهانی انقلاب است.
کد خبر: ۶۷۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ - 03June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،«مهدی دوستی» استاندار هرمزگان در این پیام اظهار داشت: معمارکبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، با نفس قدسی، در دنیایی که رفته رفته خدا را از تمام معادلاتش حذف کرده بود، مسیری از نور باز کرد تا تمام وجدان‌های بیدار را در ایران و جهان متوجه قدرتی برتر و الهی کند، قدرتی که جمهوری اسلامی ایران را در هماوردی با باطل و استکبار جهانی به اوج عزت و اقتدار رسانده است.

وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی خمینی کبیر، مرزهای منطقه را درهم نوردیده و خود را به دانشگاه‌های آمریکا رسانیده است تا وعده‌ صادق دیگری در آزادسازی قدس شریف را محقق کند؛ از این رو همه باید بر خود ببالیم که پیرو عارف بزرگ قرن هستیم و خدا را از باب این نعمت بزرگ شاکریم.

دوستی، به عنوان سرباز کوچک ولایت، سالروز ارتحال ملکوتی امام امت را به خلف صالح ایشان رهبرمعظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و مردم استان هرمزگان تسلیت گفت و برای همه خادمان صدیق راه امام شهدا، آرزوی دوام توفیقات کرد.

امروز سی و پنجمین سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ملت ایران امسال نیز همچون سال‌های دیگر در این روز در فراق این بزرگ مرد انقلاب و معمار بزرگ نظام به سوگواری می‌پردازند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار