یادداشت/ سرهنگ مهدی پارسا

اهتزاز پرچم توحید به دست فرزندان امام خمینی (ره) 

امام خمینی (ره) با نگاه عمیق و کلان خویش فرصت برنامه‌ریزی را از نظریه‌پردازان گرفته و در مقابل طاغوت زمان با قدرت ایمان ایستاد تا دنیا را متوجه عزت و عظمت جهان اسلام کند.
کد خبر: ۶۷۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴ - 03June 2024

اهتزاز پرچم توحید به دست فرزندان امام خمینی (ره) به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان؛ امام خمینی (ره) در طول دوران حیات پربرکت خویش آن‌چنان تأثیرات بزرگی را در بین افکار عمومی جهان بر جای گذاشت که برای همیشه  تاریخ ماندگار شد و دنیا با همه مظاهر دروغین دنیایی در برابر عظمت او سر تعظیم فرود آورد.  

مرد بزرگ تاریخ ایران، یعنی امام خمینی (ره) با نگاه دینی و الهی خویش، تمام برنامه‌ریزی‌های دنیایی غرب را با چالش جدی مواجه کرد و با نگاه عمیق و کلان خویش فرصت برنامه‌ریزی را از نظریه‌پردازان گرفته و در مقابل طاغوت زمان باقدرت و ایمان ایستاد تا دنیا را متوجه عزت و عظمت جهان اسلام کند، به گونه‌ای که آوای نهضت امام خمینی (ره) به گوش جهانیان رسید و وجدان آزادگان جهان را بیدار کرد.  

بی‌تردید دشمنان ایران قوی و قدرتمند در این سال‌ها در تلاش بودند تا با تحریف تفکر و آرمان این مرد بزرگ تاریخ ایران، به خیال خود نور نهضت امام خمینی (ره) را خاموش کند، اما چراغِ راه، شیوه، منش و اخلاص الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نه تنها خاموش نشد بلکه با راهبری و هدایت فرزند خلف او یعنی مقام معظم رهبری این مسیر در حال پیمودن بوده و بنا به وعده صادق ایشان، نزدیک قله هستیم و تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی راهی نمانده است.

استقامت، ایستادگی و مبارزه با استعمار بیگانگان و طاغوت زمان از ویژگی‌های منحصر به فرد امام عظیم الشان ماست که باید نسل به نسل به نوجوانان و جوانان آموخت تا بدانند که در فرهنگ دینی و ایرانی، در مقابل سلطه‌گری بیگانگان باید ایستاد تا آرزو‌های خیالی دشمنان علیه ملت ایران در زباله‌دان تاریخ به فراموشی سپرده شود.

امروز نسل جوان با الگو گرفتن از راه، مکتب و منش امام خمینی (ره) مسیر رسیدن به قله ظهو را مرحله به مرحله پیموده و با اقتدار و عظمت پرچم انقلاب اسلامی را تا تشکیل حکومت مهدوی در جهان برافراشته نگاه داشته تا فرزندان خمینی کبیر با تاسی از پیر و مرادشان، منادی توحید، مبلغ دین و اسلام ناب محمدی باشند.

انتهای پیام/

 



 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار