راه اندازی بیمارستان صحرایی سپاه دربخش پشتکوه شهرستان خاش

در گرامیداشت سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد و پاسداشت مقام شهدای راه خدمت، بیمارستان صحرایی سپاه در گورچان مرکز بخش پشتکوه شهرستان خاش به مدت دو روز راه اندازی شد.
کد خبر: ۶۷۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹ - 03June 2024

راه اندازی بیمارستان صحرایی سپاه دربخش پشتکوه شهرستان خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامیداشت سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد و پاسداشت مقام شهدای راه خدمت، بیمارستان صحرایی سپاه در گورچان مرکز بخش پشتکوه شهرستان خاش به مدت دو روز راه اندازی شد.

سرهنگ پاسدار «علی عزیزی» جانشین فرمانده سپاه شهرستانی خاش گفت: در این بیمارستان علاوه بر ویزیت و توزیع داروی رایگان، خدمات فیزیوتراپی ویژه آقایان و بانوان، دندانپزشکی، اطفال، زنان، چشم، طب ایرانی، پزشک عمومی، تزریقات و پانسمان ارایه می شود.

سرهنگ پاسدار عزیزی افزود: سم پاشی و واکسیناسیون دام و جایگاه های دامی، انجام خدمات مشاوره ای و ساخت سرویس بهداشتی مدارس مورد توجه این گروه جهادی است.

وی اظهار داشت: افزون بر ۶۰ نفر از خیران و جهادگران بسیجی از سراسر ایران که مقیم استان مازندران هستند، به منطقه محروم گورچان پشتکوه خاش سفر کرده اند و در روزهای ۱۵ و ۱۶ خرداد نیز به مردم نوک آباد خاش خدمات ارایه می دهند.

«محمد مهدی پور» سرپرست گروه جهادی فلق استان مازندران نیز گفت: این تیم برای هفتمین سال متوالی به سیستان و بلوچستان سفر داشته و به مردم مناطق محروم این استان خدمات ارایه داده اند و هم اینک در چهار بخش پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی در نقاط روستایی و عمرانی در حاشیه شهر خاش مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار