مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز:

نقشه‌های دشمنان برای محو کردن آرمان‌های امامین انقلاب محکوم به شکست است

حجت‌الاسلام «خواجه امیری»آرمان رهبری را برگرفته از آرمان امام راحل دانست و گفت: نقشه‌های شوم دشمنان جهت محو کردن آرمان‌های امامین انقلاب محکوم به شکست است.
کد خبر: ۶۷۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ - 04June 2024
نقشه‌های شوم دشمنان برای محو کردن آرمان‌های امامین انقلاب محکوم به شکست استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین «یوسف خواجه امیری» مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در جمع پاسداران این ناحیه با گرامی داشت، سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، یاد و خاطره شهدا، امام شهدا، و قیام خونین ۱۵خرداد اظهار داشت: تشکیل انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن این انقلاب نتیجه قیام خونین ۱۵خرداد بود و فیض ثواب عظیم این انقلاب را شهدای این قیام بردند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در ادامه با اشاره به آرمان‌های امام و رهبری گفت: احقاق حقوق مستضعفان و خدمت خالصانه به مردم یکی از آرمان‌های امامین انقلاب بود که این شاخصه در شهید رییسی به عنوان شاخص شهدای خدمت به خوبی نمایان بود. 
 
حجت‌الاسلام خواجه امیری، در ادامه با بیان اینکه دشمنان امام و رهبری که همان دشمنان انقلاب اسلامی خوانده می‌شوند سعی داشتند تا آرمان‌های امامین انقلاب را از بین ببرند، اما یک مطلب را فراموش کردند و آن هم این بود که غافل از رویش‌های انقلاب بودند.
 
وی شهدای خدمت را از بهترین رویش‌های انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: به زودی خون شهدای خدمت در شریان‌های جوانان و نوجوانان این مرزوبوم جریان تازه‌ای خواهد یافت و شاهد رویش‌های جدیدی در انقلاب اسلامی خواهیم بود.
 
این کارشناس مذهبی در پایان عنوان کرد که معادلات دشمن در نتیجه به ثمر ننشستن اهداف این انقلاب روز به روز در حال افول بوده و نقشه‌های شوم دشمنان جهت محو نمودن آرمان‌های امامین انقلاب محکوم به شکست است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها