مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

ما انقلاب اسلامی را با معنویتش به جهان صادر کردیم

حجت‌الاسلام«سعادتی» گفت: ما انقلاب اسلامی را با معنویتش به جهان صادر کردیم جامعه المصطفای قم نمونه بارز انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۷۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳ - 05June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، روز گذشته (سه شنبه) در یادواره گرامیداشت شهدای فصل بهار و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد حجت‌الاسلام «سید احمد سعادتی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به بصیرت علوی اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۵ هزار شهید در  قیام ۱۵ خرداد به امام لبیک گفتند و دستاورد این لبیک در ۲۲ بهمن ۵۷ نمایان شد.

حجت‌الاسلام «سعادتی» افزود: استان اردبیل دارای ۱۵۰ شهید نوجوان به بلندا و استواری کوه سبلان وجود دارد.

وی یادآور شد: ما انقلاب اسلامی را با معنویتش به جهان صادر کردیم جامعه المصطفای قم نمونه بارز انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی  در سال  ۱۳۹۳ به جوانان امریکا و اروپا نامه نوشتند، همان جوانان و دانشجویان امریکا و اروپا امروزه از فلسطین دفاع می‌کنند.

این مسئول گفت: قدرت انقلاب در این است که خوبان جهان را دور هم جمع کرده و افرادی که نان خاک وطن را خوردند و خیانت کردند از خاک پاک تطهیر کرده است.

وی همچنین به وصیت نامه  شهدا اشاره کرد و بیان داشت: در کشور ما برای هر میز مدیریتی ۷۳ شهید داده شده و اگر هر مسئولی از آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرد در مقابل آن خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها