مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سملقان:

انتخابات، نهادینه‌کردن روحیه انقلابی‌گری همراه با عقلانیت و هوشمندی است

حجت الاسلام آذریان گفت: انتخابات، نهادینه‌کردن روحیه انقلابی‌گری همراه با عقلانیت و هوشمندی در برابر دشمن و باعث تعالی و شکوفایی هرچه بیشتر مکتب و نظام خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱ - 05June 2024

انتخابات، نهادینه‌کردن روحیه انقلابی‌گری همراه با عقلانیت و هوشمندی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، عصر دیروز (سه شنبه) حجت‌الاسلام «احمد آذریان» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سملقان ضمن بزرگداشت امام (ره) در نشست بصیرتی و جهاد تبیین ویژه برادران اهل سنت آن شهرستان، اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد، مبدأ حرکت انقلاب اسلامی مردم ایران بود. ایجاد بینش متفاوت در میان توده مردم یکی از نتایج این حرکت عظیم بود که باعث حضور بیشتر آحاد اقشار جامعه در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی شد.

وی با اشاره به فراز و نشیب‌های قبل و بعد از انقلاب، تصریح کرد: مردم ایران چه اهل سنت و چه شیعه، از هر قومیتی با تجربه‌هایی که در طول این ایام به دست آورد در تمام ابعاد وارد میدان شدند و به فضل الهی نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ بود که با تثبیت رهبری امام (ره) گروه‌های سیاسی التقاطی و انحرافی به حاشیه رانده شد و برای اولین بار در تاریخ، حاکمیت اسلام و ولایت فقیه تبیین و عملیاتی شد.

این مسئول با قدردانی از مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان سملقان که با وحدت و همدلی در همه عرصه‌ها حضور پرشور و حماسه سازی دارند، خاطرنشان کرد: مردم غیور این خطه که برخی از برداران اهل سنت هستند با اتحاد و هم‌افزایی خود از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون نقش خود را در حرکت مؤثر و در تراز انقلاب نشان داده‌اند. در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل شهدای عزیزی تقدیم انقلاب نمودند. روحانیون و علمای اهل سنت با شجاعت و بصیرت در مقابل هجمه‌های سیاسی دشمنان از انقلاب و ولایت ایستادگی و دفاع کردند.

حجت الاسلام آذریان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهدای خدمت و بزرگداشت رئیس جمهور شهید، گفت: شهادت رئیس جمهور و تنی چند از مسئولان، حادثه ناگواری در اوج حرکت رو به جلوی دولت سیزدهم بود که کام مردم را تلخ کرد، اما اعتقاد به حفظ نظام اسلامی و اقتدار کشور و مردم، مهمترین وظیفه هر کسی در جای جای میهن اسلامی است. حال پس از عروج شهید جمهور باید شخصی در تراز وی و انقلاب را در انتخابات پیش رو عهده‌دار این مسئولیت خطیر کرد. انتخابات، مشارکت‌ مردم در امور مهم و تصمیم‌ساز نظام است. انتخابات، نهادینه‌کردن روحیه انقلابی‌گری همراه با عقلانیت و هوشمندی در برابر دشمن و باعث تعالی و شکوفایی هرچه بیشتر مکتب و نظام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها